Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی گفت: توهین به مقدسات مسلمانان از جمله هتاکی به قرآن نشان از اوج پستی و واپسگرایی دارد و هدف از آن هم این است که می خواهند به مرور حساسیت مسلمانان نسبت به این قبیل اقدامات را کاهش دهند تا برای مقابله با اسلام و قرآن کار راحت تری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب در خصوص اهانت به قرآن در سوئد، گفت: موجی از مقدس ستیزی در اروپا به راه افتاده که متاسفانه مورد حمایت برخی از سیاستمداران کشورهای اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانند که این اقدام معاندانه حتما دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

وی افزود: متاسفانه چنین اقدامات هتاکانه ای با نام آزادی بیان هم صورت می گیرد. باید به آنها گفت چرا با ادعای آزادی بیان خطوط قرمز بسیاری در اروپا وجود دارد؟چرا زمانی که از هولوکاست انتقاد می شود، بر نمی تابید. چرا در برخی کشورهای اروپایی با حجاب مقابله می شود. این قبیل تناقضات رفتاری نشان از عدم وجود آزادی بیان در اروپاست.

سلیمی اظهار داشت: توهین به مقدسات مسلمانان از جمله هتاکی به قرآن نشان از اوج پستی و واپسگرایی دارد ولی باز هم هرازگاهی شاهد چنین اقدامات بی شرمانه ای هستیم. دلیل آن هم این است که می خواهند به مرور حساسیت مسلمانان نسبت به این قبیل اقدامات را کاهش دهند تا برای مقابله با اسلام و قرآن کار راحت تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هدف اساسی چنین اقداماتی نشان دادن اسلام انحرافی به جای اسلام اصیل است، تصریح کرد: از طرف دیگر هم به دنبال تحریک گروه های تکفیری هستند تا علاوه بر نشان دادن چهره اسلام از طریق اقدامات تکفیری ها، اسلام واقعی را در محاق فرو برده و بتوان با ایجاد اختلاف و انشقاق میان مسلمانان، آنها را به جان هم انداخته و با مقدس زدایی هم اعتقادات مردم را سست کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من، جنگ صلیبی فرهنگی در اروپا اتفاق افتاده و باید مسلمانان به هوش باشند تا در دام و زمین مین گذاری شده فرهنگی که توسط اسلام ستیزان طراحی شده نیفتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد