Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر مقابله با نظام سلطه و اذناب او همواره قربانیانی را تقدیم اسلام کرده که شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی از جمله این قربانیان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با خانواده شهید محمدصادق دارایی یزدی، روحانی شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی که با حضور خانواده رئیس جمهور برگزار شد، با تأکید بر اینکه شرط نائل آمدن به توفیق شهادت این است که افراد شهیدانه زندگی کنند، اظهارداشت: انقلاب اسلامی در مسیر مقابله با نظام سلطه و اذناب او همواره قربانیانی را تقدیم اسلام کرده که شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی از جمله این قربانیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تنها افرادی می‌توانند در خط سرخ شهادت به پیش بروند که خود را به معنای واقعی کلمه در مفهوم خدمت به دین ذوب کرده باشند و به جز طی طریق در این مسیر الهی، موضوع دیگری را در دستور کار خود قرار ندهند. موضوع شهادت برای برخی افراد نظیر این روحانی مجاهد در حکم تکمیل‌کننده سلوک معنوی آنان است؛ به‌گونه‌ای همه عمر خود را سراسر در خدمت دین خدا و خلق او به کار می‌گیرند و در نهایت با شهادت، این الگوی اخلاقی و عملی تکمیل می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی: دولت سعی در کاهش تورم دارد/ ‌جریان‌های مافیا‌یی ‌به گرانی‌ها ‌‌دامن و در حق مردم جنایت می‌کنندروایت آیت‌الله علم‌الهدی از عملیات روانی دشمنان علیه نظام اسلامی/ استکبار مسئولان نظام را افرادی خشن معرفی می‌کنندآیت‌الله علم‌الهدی: ثمرات لشکر فاطمیون در محور مقاومت ظهور پیدا کرد/ مردم افغانستان وحدت و انسجام داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آن چه که در رسانه‌ها با عنوان اقدامات جهادی شهید دارایی بیان می‌شود، تنها گوشه‌ای از تلاش‌های این روحانی مجاهد است و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در مناطق محروم و حاشیه شهر، شهید دارایی همچون سایر طلاب مجاهد که در مناطق محروم فعالیت دارند، به همه ابعاد و جوانب زندگی محرومان توجه داشت.

وی ادامه داد: اگر امروزه شاهد هستیم که از استانداری و فرمانداری و شهرداری گرفته تا آستان قدس رضوی و سپاه استان در راستای حل چالش‌های مناطق محروم تلاش می‌کنند، به خاطر شناخت کامل و دقیقی است که امروزه نسبت به مشکلات این مناطق وجود دارد و دستیابی به این شناخت از مسائل و مشکلات حاشیه شهر در سایه تلاش و مجاهدت شهید دارایی و همسنگران ایشان بوده است. علاوه بر این، سیر تغییر وضعیت حاشیه شهر مشهد از یک تهدید بالقوه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فرصتی برای خدمت نیز به برکت مجاهدت‌های این شهدای والامقام بوده است.

در انتهای این دیدار، همسر روحانی شهید محمدصادق دارایی ضمن قدردانی از حضور آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: برپایی باشکوه مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور آحاد مردم مشهد نشانه قدرشناسی مردم و مایه تسلی خاطر خانواده شهداست. در مقابل، دشمن نیز باید بداند که هویت و ماهیت برنامه‌های تفرقه‌افکنانه او برای این مردم برملا شده و این توطئه‌ها با همبستگی و بصیرت انقلابی این ملت همیشه ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: دادستانی با مقصران غرق شدگی پسر بچه ای در استخر شهید هاشمی نژاد این شهر برخورد می کند.   محمد حسین درودی افزود: غرق‌ شدن یک پسربچه در استخر شهید هاشمی‌ نژاد اواخر فروردین ماه امسال اتفاق افتاد.   وی اضافه کرد: در این حادثه پسربچه‌ ای که در قالب یک اردوی تفریحی با یک جمع ۳۵ نفره به استخر آمده بود غرق شد.   دادستان مشهد گفت: درصد تخلف و خطای همه افراد دخیل در این حادثه از جمله ناجیان استخر، مسپولان استخر، افرادی که بچه‌ ها را برای اردو یا هر موضوع دیگری به استخر اعزام کرده بودند و دیگر عوامل بعد از جمع‌ بندی و نظر کارشناسی و بازپرسی، براساس ماده ۲۹۵ قانون مجازات اسلامی اعلام می‌ شود تا بعد از آن، پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارائه شود.   طبق گفته یکی از نزدیکان متوفی، وی در قالب اردویی روز ۲۴ فروردین ماه به استخر شهید هاشمی نژاد اعزام شده بود.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد