Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با اشاره به نهضت ساخت مسکن در دولت سیزدهم، بر ضرورت توجه به نیازها و زیرساخت های آموزشی فرهنگی و رفاهی ساکنین در پروژه های انبوه سازی مسکن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در بازدید از اداره کل راه و شهرسازی استان، با اشاره به نهضت ساخت مسکن در دولت سیزدهم گفت: به دلیل عدم توجه به انبوه سازی مسکن در دوره ی گذشته با حجمی بالایی از تقاضا در این حوزه مواجه هستیم که باید برای پاسخگویی به آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاهچراغی توجه به معماری اسلامی را در برنامه های تامین مسکن ضروری دانست و افزود: در ساخت واحدهای جدید باید به مباحثی از جمله استحکام ساختمان ها و در نظر گرفتن فضا برای زیرساخت های اساسی توجه شود.

استاندار قم تامین زیرساخت های شهرسازی از جمله مسجد، مدرسه و فضاهای شهری را نیز در احداث مسکن جوانان ضروری دانست و گفت: در برخی مناطق استان قم با کمبود فضاهای با کاربری آموزشی مواجهیم که با استفاده از ظرفیت های دولتی و خیرین پیگیر بهبود شرایط هستیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان، بعد از مراحل قانونی، آماده سازی زمین مورد نظر در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفت و ۵۵ هکتار زمین آماده واگذاری برای ساخت مسکن می شود.

محمدخانی در باره تعداد واجدان شرایط دریافت زمین در این شهرستان بیان کرد: در رودبار جنوب بعد از ثبت نام و پالایش اسامی متقاضیان بیش از  هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده و به زودی روند واگذاری آن انجام می شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه بندی زمین به صورت خانه حیاط دار( ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که از طریق سامانه ثبت انجام و قطعات زمین برای هر فرد مشخص می شود.

 بگفته رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب  مردم در طرح نهضت ملی مسکن می توانند در کنار واگذاری زمین از تسهیلات مورد نیاز برای ساخت خانه استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‎‌های شهری و توانمندی‌سازی شهروندان راهکار رویایی با بحران‌ها است
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است