Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۲ مونیخ در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی فرنگی ایران در قهرمانی آسیا تاکید کرد که ما کشتی‌گیران خوبی داریم اما دغدغه فکری آنها زیاد است و به سختی می‌توانند روی کشتی تمرکز کنند. - اخبار ورزشی -

رحیم علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با برگزاری جامی به اسم او در سرخس اظهار داشت: خبر ندارم، چیزی به من در این ارتباط گفته نشده، من اردبیلی هستم و نشنیدم که قرار است مسابقه‌ای به نام من در سرخس برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش بهرام مشتاقی برای احوالپرسی زنگ زد، حرفی در این خصوص زده نشد، فقط گفت بعد از ماه رمضان یک مراسمی هست که باید در آن شرکت کنم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی ایران در قهرمانی آسیا تصریح کرد: یک سری جوان‌ها به این رقابت‌ها رفتند، البته برای کشتی ما مسابقات المپیک، جهانی و بعد هم بازی‌های آسیایی اهمیت دارد، مسابقه‌ای چون قهرمانی آسیا برای کسب تجربه جوانترهاست. ما نایب قهرمان جهان هستیم، اگر در آسیا نایب قهرمان شدیم، برای این است که تیم اصلی ما به این رقابت‌ها نرفته بود.

علی‌آبادی ادامه داد: بچه‌ها خوب کشتی گرفتند اما باید این را در نظر گرفت که اینها فکرشان مشغول است. دغدغه فکری قهرمانان ما زیاد است چون با این امکاناتی که وجود دارد و این وضعیت اقتصادی، نمی‌توانند همه فکر و ذهن‌شان را معطوف مسابقه کنند. اینها هر کدام خانواده دارند و دغدغه مشکلات خانواده هم هست. نمی‌توانند صددرصد روی کشتی تمرکز کنند. همه این بچه‌ها خوبند، باتوجه به امکاناتی که در اختیارشان قرار داده می‌شود و مسائلی که وجود دارد، باز هم خوب کشتی می‌گیرند.

رحیم علی‌آبادی همچنین با اشاره به استفاده از مربیان سازنده در سطح تیم ملی گفت: من بارها گفتم همان جوری که کشتی‌گیر از شهرهای مختلف به عضویت تیم ملی درمی‌آید مربیان اینها را هم باید در نظر گرفت. مربیانی که در شهرستان هستند شب و روز برای موفقیت شاگردان‌شان تلاش می‌کنند تا ما شاهد درخشش آنها در تیم ملی باشیم. باید به مربیان سازنده احترام گذاشت و از آنها به نحو شایسته تقدیر کرد.

قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی علی آبادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال