Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@18:33:54 GMT

آخرین بازی کیلینی برای تیم ملی ایتالیا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۳۲۵

آخرین بازی کیلینی برای تیم ملی ایتالیا

جورجیو کیلینی در بازی با آرژانتین آخرین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام خواهد داد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از مدیاست، جورجیو کیلینی، مدافع و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایتالیا روز اول ژوئن پس از دیدار مقابل آرژانتین از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد. کیلینی گفت: اگر حالم خوب باشد، اول ژوئن برابر آرژانتین در ومبلی بازی خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست دارم در چنین بازی خداحافظی کنم. این دیدار آخرین بازی من در تیم ملی خواهد بود. 

تیم ملی ایتالیا روز اول ژوئن در ورزشگاه ومبلی لندن در دیدار قهرمانان مسابقات قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی به مصاف آرژانتین می‌رود. این مسابقه با نام "فینالیسیما" اولین رویداد در چارچوب همکاری اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) خواهد بود که تا سال ۲۰۲۸ ادامه دارد. در تابستان ۲۰۲۱ ، ایتالیایی ها قهرمان اروپا شدند و آرژانتینی ها برای پانزدهمین بار قهرمان کوپا آمریکا شدند.

کیلینی ۳۷ ساله  اولین بازی خود را در تیم ملی ایتالیا در سال ۲۰۰۴ انجام داد. به عنوان بخشی از تیم ایتالیا، این مدافع قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد که در تابستان ۲۰۲۱ برگزار شد و همچنین فینالیست یورو ۲۰۱۲ نیز شده است. کیلینی همچنین با تیم المپیک ایتالیا مدال برنز بازی‌های ۲۰۰۴ آتن را به دست آورد. این بازیکن از سال ۲۰۰۵ برای یوونتوس ایتالیا بازی می کند که در آن ۹ بار قهرمان ایتالیا، پنج بار قهرمان جام حذفی این کشور شد و همچنین دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جورجیو کیه لینی ، تیم ملی فوتبال ایتالیا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جورجیو کیه لینی تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس