Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@06:28:45 GMT

قاتل طلبه‌های اهل سنت گنبدی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۵۴۲

قاتل طلبه‌های اهل سنت گنبدی دستگیر شد

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به دستگیری قاتل دو طلبه اهل سنت گنبدی و همدست وی گفت: متهم انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی افزود: متهم اقرار کرده است به علت اختلافات شخصی، پس از تهیه اسلحه، اقدام به قتل دو روحانی گنبدی کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها هیچ انگیزه خارجی و یا ارتباط به گروه‌های تروریستی ندارد، افزود: هم مقتولان و هم افراد دستگیر شده، از اهل سنت گنبدکاووس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی با بیان این که متهمان سابقه کیفری دارند گفت: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده، چهار قبضه سلاح جنگی کشف شد.

وی افزود: پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای گنبدکاووس به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

شامگاه شنبه ۱۳ فروردین دو نفر در محله چای بویین گنبدکاووس به قتل رسیدند و از همان زمان بروز این حادثه تیم ویژه‌ای متشکل از دادستان مرکز استان، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پرونده و کارآگاهان زبده پلیس پیگیر روند پرونده بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد