Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم از گرگان به نقل از دادگستری استان گلستان، ‌ حیدر آسیابی با اشاره به دستگیری قاتل دو طلبه اهل سنت گنبدی و همدست وی، بیان کرد: متهم انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

آسیابی افزود: متهم اقرار کرده است به علت اختلافات شخصی، پس از تهیه اسلحه، اقدام به قتل دو روحانی گنبدی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها هیچ انگیزه خارجی و یا ارتباط به گروه‌های تروریستی ندارد، افزود: هم مقتولان و هم افراد دستگیر شده، از اهل سنت گنبدکاووس هستند.

آسیابی با بیان این که متهمان سابقه کیفری دارند گفت: در بازرسی از منزل متهم اصلی پرونده، چهار قبضه سلاح جنگی کشف شد.

وی افزود: پرونده در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای گنبدکاووس به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

شامگاه شنبه 13 فروردین دو نفر در محله چای بویین گنبدکاووس به قتل رسیدند و از همان زمان بروز این حادثه تیم ویژه‌ای متشکل از دادستان مرکز استان، دادستان گنبدکاووس و بازپرس پرونده و کارآگاهان زبده پلیس پیگیر روند پرونده بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد