Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:32:41 GMT

سند تک برگ برای تمامی اراضی ملی استان اردبیل صادر شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۸۰۲

سند تک برگ برای تمامی اراضی ملی استان اردبیل صادر شد

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خوشبختانه با حمایت‌های به عمل آمده تمامی اراضی ملی استان اردبیل در سامانه کاداستر ثبت و سند تک برگ برای آن‌ها صادر شده است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: ثبت اراضی زراعی استان در سامانه کاداستر و صدور سند تک‌برگی برای تعیین تکلیف کردن ساختمان‌های فاقد سند استان در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور تاکنون اقدامات اساسی در این زمینه انجام یافته و با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جلوگیری از وقوع اختلافات ملکی و پیشگیری از میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که با توجه به پیشرفت خوب ثبت اراضی استان در سامانه کاداستر شاهد استمرار و تداوم وضعیت موجود برای ثبت در سامانه کاداستر و صدور سنک تک برگ برای زمین‌های ملی و اراضی زراعی باشیم که همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اولویت اساسی است.

کثیرلو تصریح کرد: استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت‌المال و اتخاذ راهکارهای قانونی برای رفع موانع و مشکلات گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود تا بتوانیم شتاب قابل قبولی را برای روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر در استان اردبیل شاهد باشیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی نیز یکی از اهم مواردی است که باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضائی استان رقم بخورد که در این راستا تلاش‌های به عمل در خصوص صدور سند تک برگی برای اراضی ملی و منابع طبیعی بسیار شایسته تقدیر و قدردانی است و باید مورد توجه باشد.

سند تک برگی برای زمین‌های زراعی اردبیل صادر می‌شودرئیس سازمان ثبت اسناد کشور در ارومیه: فاز اجرایی صدور سند تک برگ بزودی آغاز می‌شودوزیر کشاورزی در زنجان: نبود سند تک برگ اراضی کشاورزی و مالکیت آن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات حوزه کشاورزی استصدور سند تک برگ برای 60 میلیون هکتار از اراضی ملی با اجرای طرح کاداستر

رئیس کل داد گستری استان اردبیل ادامه داد: انتظار ما از دستگاه‌های فرهنگی و نیز اصحاب رسانه نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه همکاری داشته باشند و برای اهمیت ثبت زمین در سامانه کاداستر و دریافت سند تک برگ اقدام کنند که در این زمینه عزم جدی دستگاه‌های اجرایی برای تسریع‌بخشی در صدور سند تک برگی برای اراضی کشاورزی قابل قبول است.

کثیرلو افزود: اقدامات قانونی برای تسریع در ثبت اراضی زراعی استان توسط دستگاه قضائی حمایت می‌شود و با هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی در موضوع مطابق با قانون متخلفان برخورد می‌شود که خوشبختانه با حمایت‌های به عمل آمده تمامی اراضی ملی استان اردبیل در سامانه کاداستر ثبت و سند تک برگ برای آن‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه کاداستر سند تک برگی سند تک برگ صدور سند تک برگ استان اردبیل ثبت اراضی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه