Web Analytics Made Easy - Statcounter

صداوسیمای شبکه جهان بین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از حق، برنامه‌های گوناگونی تهیه و از شبکه پخش می‌کند.

معاونت سیما با ویژه برنامه «صبح بیداری» به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، اجرای عماد صدری نژاد و فخری قائدی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰، روز جهانی قدس شریف و آخرین جمعه ماه میهمانی خدا را ارج می‌نهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور میهمانان و مسئولان استانی، اعلام مسیر‌های راهپیمایی، گزارش‌های مردمی، صحبت‌های کارشناسی، سرود و نماهنگ، کلام گوهربار امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، میان برنامه و پیامک‌های مردمی از بخش‌های متنوع این برنامه تلویزیونی است.

«صبح بیداری» پنج شنبه شب هم از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با اعلام مسیر‌های راهپیمایی، سرود و نماهنگ‌های مرتبط، حضور مسئولان استانی، گفتگوی کارشناسی برای دعوت از مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، از سیمای جهان بین پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید

گرامیداشت شب‌های قدر در سیمای جهان بین

استقرار یک واحد سیار در چهار راه بازار شهرکرد و برپایی دکور برنامه تلویزیونی در این مکان بین اقشار مردم، به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، اجرای ابوالفضل هادیپور و مینا حیدری، با حضور خوانندگان استانی، گروه‌های سرود، نمایش و اعلام مسیر‌های راهپیمایی، از دیگر اقدامات معاونت سیماست.

گشت چهار گروه تولیدی در نقاط مختلف استان و پوشش راهپیمایی روز قدس، استقرار گروه برنامه ساز «در استان» به تهیه کنندگی رحیم دانش، پوشش تصویری اینترنتی در تمام شهرستان‌ها و پخش زنده تصاویر حضور پر شور مردمی در روستا‌های شاخص استان، برقراری ارتباط تصویری با شبکه‌های سراسری و شبکه ملی شما از دیگر فعالیت‌های این معاونت در روز جهانی قدس است.

معاونت صدا با ویژه برنامه «روز اسلام» از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، به حمایت از قبله گاه اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین می‌پردازد.

اطلاع رسانی از مسیر‌های راهپیمایی در سراسر استان، ارتباط با همکاران و گزارشگران افتخاری، ترانه و موسیقی، پیام‌های مسئولان، برگزیده‌هایی از کلام والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، تلفن و پیامک، گزارش‌های زنده حضور مردم در راهپیمایی مرکز استان، از جمله بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی است که به گویندگی سمیه علایی، حامد ایرج پور و گزارشگری شهلا جمشیدیان و فریده نادری تقدیم شنوندگان می‌شود.

پوشش برنامه‌های سراسر استان، پخش نماهنگ‌های تهییجی از روز یک شنبه ۲۲ رمضان، اعلام مسیر‌های راهپیمایی و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بخش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی، انعکاس راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های ۱۰ گانه با استفاده از ظرفیت گروه‌های خبری مرکز و خبرنگاران آزاد و پوشش راهپیمایی نقاط مختلف شهری و روستایی استان، تهیه و تنظیم خبر مکتوب از برنامه‌های این روز و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها از فعالیت‌های گسترده معاونت خبر در روز حمایت از قدس شریف و مردم رنجدیده فلسطین است.

معاونت فضای مجازی چهارمحال و بختیاری هم با تولید موشن گرافیک های: کارلوس_لاتوف (کاریکاتوریست برزیلی که هنرش را وقف مبارزه با صهیونیسم کرد)، آغاز صهیونیست (ترفند‌های انگلیس برای شکل گیری اسرائیل)، فریاد مصور فلسطین و دلنوشته‌ای برای فلسطین، مشارکت در پویش سراسری یک سطل آب، استوری موشن روز قدس، پوستر و اینفو گرافیک فرماندهان مقاومت و بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال ها، سایت مرکز و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، روز جهانی قدس گرامی داشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما ماه مبارک رمضان شبکه استانی اعلام مسیر های راهپیمایی تهیه کنندگی روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رادیو فرهنگ با برنامه «کتاب فرهنگ» به طور ویژه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور را همراهی می‌کند.

این برنامه از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به طور ویژه به پوشش سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اختصاص دارد.

شبکه رادیویی فرهنگ برنامه کتاب فرهنگ را با حضور نویسندگان و ناشران برجسته ساعت ۱۷ تا ۱۸ از گروه تاریخ و اندیشه از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتاب تقدیم مخاطبان می‌کند.

گفت و گوی گزارشگران با غرفه داران، شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه و شنیدن دغدغه‌های آنها بخشی از این برنامه است.

برنامه سرزمین من به طور زنده با بخش‌های گزارش، گفتگو و اطلاع رسانی رویداد‌های مربوط به نمایشگاه کتاب، ساعت ۱۳ تا ۱۴ روی آنتن می‌رود.

برنامه ققنوس با معرفی کتاب در گفتگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر ساعت ۱۵ و برنامه «صبح به وقت فرهنگ» در قالب گزارش و اطلاع رسانی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شوند.

دیگر خبرها

  • «پایتخت همدلی» در قاب تصویر شبکه تهران
  • هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند
  • «رویداد مستندسازان علمی» برگزار می‌شود
  • حضور فعال معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت
  • امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خوانَد | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت و برنامه محفل که در شب‌های ‌ماه رمضان پخش می‌شد را نگاه کرد!
  • همراهی رادیو فرهنگ با نمایشگاه کتاب تهران
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید