Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:07:05 GMT

مقصر تلف شدن یک قلاده خرس در نمین بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۸۸۶

مقصر تلف شدن یک قلاده خرس در نمین بازداشت شد

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: مقصر حادثه تلف شدن یک قلاده خرس در نمین دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو بیان کرد: پس از وصول گزارش‌ها از مراجع ذیربط دال مبنی بر تلف شدن یک قلاده خرس در شهرستان نمین استان اردبیل به قید فوریت پرونده قضایی جهت شناسایی و دستگیری مسبّبان حادثه تشکیل و در کمتر از ۲۴ ساعت فرد مقصر دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ و صیانت محیط زیست، این نعمت خدادادی  برای عموم مردم وظیفه‌ای انسانی و برای مسئولین از اوجب واجبات است تا علاوه بر استفاده صحیح در زمان حال، این امانت الهی برای نسل آینده نیز قابل استفاده باشد که در این راستا اقدام سریع و قانونی دادستان مرکز استان و دادستان نمین قابل تقدیر است.   انتهای پیام/ منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، طبق این گزارش؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که وب سایت روسی “وستی” منتشر کرده است، روش جدید استخراج این فلز گرانبها توسط دانشمندان دو دانشگاه فدرال در کراسنویارسک و یاکوتسک و با همکاری دانشمندان شاخه سیبری آکادمی علوم روسیه ابداع شده است».

در رابطه با این موضوع، ناتالیا الجبریستوا، استادیار گروه فرآوری مواد معدنی در موسسه سیبری آکادمی علوم روسیه، گفت: «باکتری‌هایی که در استخراج طلا به آن‌ها تکیه می‌کنند، با محیط حوضچه‌های زباله سازگار هستند و در زباله‌های فرآوری فلزات ذخیره می‌شوند».

وی افزود: استفاده از این گونه میکروارگانیسم‌ها به طور قابل توجهی برای محیط زیست ایمن‌تر از استفاده از روش‌های شیمیایی سنتی است، علاوه بر این، روش جدید به طور قابل توجهی ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه خود است و تولید یک تن مواد غلیظ با استفاده از میکروارگانیسم‌ها به سه برابر برق کمتر نیاز دارد.

اطلاعات موجود حاکی از آن است که باکتری‌هایی که دانشمندان در روش جدید ابداعی خود اتخاذ کرده‌اند در ذخایر طلا در منطقه کراسنویارسک کشف شده‌اند و پس از پردازش اولیه سنگ معدن، این باکتری‌ها به استخراج طلا و بقایای فلز آنتیموان کمک می‌کنند.

کد خبر 848364 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر مهم روسیه

دیگر خبرها

  • بازداشت یک مشاور املاک جاعل در اردبیل
  • بزرگترین سرکوب/گزارش«CNN»ازآمار بازداشت دانشجویان درکمتر از۱۵روز!
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند