Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یوونتوس نسبت به ساسولو برتری چندانی نداشت اما سه امتیاز بازی را به ست آورد.
به گزارش آریا، در نیمه اول، ساسولو بازی بهتری ارائه کرد و حملات بیش‌تری انجام داد. در اوایل بازی، جاکومو راسپادوری با شوتی محکم دروازه شزنی را تهدید کرد اما توپش با بدشانسی به بیرون رفت. در ادامه شزنی روی شوت‌های راسپادوری و اسکاماکا توانست واکنش خوبی نشان دهد اما روی صحنه گل ساسولو بسیار ضعیف کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس که عملا میانه‌ی میدان را به ساسولو داده بود، در نیمه دوم با شوت خوب پائولو دیبالا توانست بازی را مساوی کند.
در نیمه دوم، یوونتوس رفته رفته بهتر شد و فرصت‌های گلزنی خوبی خلق کرد. بازیکنان ساسولو با گذشت زمان خسته شدند و دقایقی از بازی کسل‌کننده دنبال شد که در نهایت یوونتوس از یکی از فرصت‌هایش استفاده کرد و گل برتری‌اش را زد. یووه حالا به یک امتیازی ناپولی رسیده و امیدوار است به رتبه سوم دست یابد. 
شرح گل ها:
ساسولو 1-0 یوونتوس؛ جاکومو راسپادوری 39`: ساسولو مزد حملاتش را گرفت و روی یک حرکت تیمی خوب به گل رسید. پاس تک ضرب دومنیکو براردی، جاکومو راسپادوری را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت او از زاویه‌ای نسبتا تنگ وارد دروازه‌ی یوونتوس شد. شزنی روی این صحنه واکنش ضعیفی نشان داد. 
ساسولو 1-1 یوونتوس؛ پائولو دیبالا 45`: توپ‌ربایی آلوارو موراتا در گوشه زمین، توپ را به دنیس زکریا رساند. او در محوطه جریمه به پائولو دیبالا پاس داد و کاپیتان امشب یوونتوس با یک شوت محکم، توپ را به زیر طاق دروازه‌ی ساسولو فرستاد. 
ساسولو 1-2 یوونتوس؛ مویزه کین 89`: پاس بلند لئوناردو بونوچی با تاثیرگذاری الکس ساندرو همراه شد و توپ به مویزه کین رسید. او پس از یک چرخش خوب، به سمت دروازه شوت زد که توپ از بین پاهای دروازه بان ساسولو عبور کرد و وارد دروازه شد.
شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما پائولو دیبالا کار را به تساوی کشید و مویزه کین در دقایق پایانی گل برتری بیانکونری را به ثمر رساند تا یووه به سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه برسد. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10 بود که روی یک حرکت خوب، جاکومو راسپادوری صاحب موقعیت شد اما شوت محکم او از بالای دروازه وویژک شزنی به بیرون رفت.
چند دقیقه بعد بار دیگر ساسولو صاحب موقعیت شد و روی ارسال براردی، فراتزی می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما این بار هم توپ راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد. در ادامه این بازیکنان ساسولو بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 33 بار دیگر روی شوت اسکاماکا، دروازه میهمان تهدید شد اما این بار واکنش شزنی دروازه یووه را نجات داد.
حملات ساسولو ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 38 قفل دروازه یووه باز شد. روی یک حرکت تیمی عالی بود که با پاس دومینیکو براردی، راسپادوری صاحب موقعیت شد و از زاویه ای نه چندان مساعد، با شوتی محکم دروازه یووه را باز کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول بازیکنان یوونتوس پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 45 به گل تساوی رسیدند. دیبالا که در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی و غیرقابل مهار دروازه را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.
نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی ضربه کرنر دی شیلیو، موراتا در دقیقه 49 گل دوم بیانکونری را به ثمر برساند اما واکنش خوب کونسیلی، دروازه ساسولو را نجات داد. یک دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که شانس خود را برای زدن گل دوم امتحان کند اما شوت زمینی مولدور را شزنی به هر شکل ممکن برگشت داد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر یک از دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان دو گل نیمه اول به پایان خواهد رسید، در دقیقه 88 یووه به گل برتری رسید. 
مویزه کین که جانشین موراتا شده بود، با پاس الکس ساندرو درون محوطه جریمه ساسولو صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم توپ را از زیر پای کونسیلی وارد دروازه کرد تا یووه در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 2-1 برسد و در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های این فصل سری آ، در یک امتیازی ناپولی رده سومی بماند. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساسولو یوونتوس صاحب موقعیت شد پائولو دیبالا دروازه یووه مویزه کین نیمه اول ساسولو 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها

لیورپول با تساوی برابر وستهم دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

به گزارش ایسنا، لیورپول در بازی‌های آغازیم هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • خلاصه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت