Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: پرونده «طرح سلامت» فدراسیون دوچرخه‌سواری برای چند سال قبل است و اتحادیه جهانی نامه‌نگاری درخصوص محرومیت رئیس فدراسیون ایران با ما نکرده بود

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در خصوص تست های دوپینگ دوچرخه سواران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) درباره محرومیت خسرو قمری رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری که از سوی اتحادیه جهانی این رشته اعلام شده، به تسنیم گفت:

اتحادیه جهانی این موضوع را به ما اطلاع نداده بود و در واقع در جریان محرومیت قمری نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً فدراسیون‌های جهانی مواردی را درخصوص محرومیت ورزشکاران به ما اعلام می‌کنند و این موضوع، در میان آنها نبود.

او درباره پرونده «طرح سلامت» گفت:

این طرح برای چند سال قبل است که در فدراسیون دوچرخه‌سواری اجرا شده بود و البته دچار تخلفاتی هم بود. ظاهراً از سوی فدراسیون آزمایش خون برای غربالگری گرفته می‌شد، ولی روی آنها در آزمایشگاه‌هایی که زیر نظر وادا نبودند، آزمایش‌های مربوط به دوپینگ صورت می‌گرفت که این مصداق تخلف است. فدراسیون این کار را انجام می‌داد تا اگر ورزشکاری مشکوک به دوپینگ است و نشانه‌ای از دوپینگ در بدنش وجود دارد، هرگز به تیم ملی و مسابقات معتبر دعوت نشود و کنار گذاشته شود.

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت:

انجام آزمایش دوپینگ باید تحت قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و در آزمایشگاه‌های معتبر انجام شود و این کاری که انجام می‌شده، تخلف بوده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد