Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی آوندی شهردار جدید ایلام در حالی پس از ماه‌ها کش و قوس برای انتخاب شهردار ایلام، در این مسئولیت معارفه شد که حالا درکمتر از یک هفته موضوع اجاره یک منزل مسکونی برای وی با رقم اجاره ماهیانه ۱۲ میلیون تومان حاشیه‌ساز شده.

شب گذشته بود که فضای مجازی موضوع اجاره ۱۲ میلیون تومان خانه شهردار از پول بیت المال رسانه‌ای شد که بلافاصله توسط شهرداری ایلام این موضوع تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که اول تکذیب شد

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام در گفتگو با رسانه‌های استان خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اجاره منزل مسکونی لاکچری در شهر ایلام را به شدت تکذیب کرد و گفت: برای کار به ایلام آمده‌ام و خدمت به مردم ایلام را برای خود افتخار می‌دانم.

شهردار ایلام گفت: مدت ۱۵ روز است که در منزل یکی از بستگانم هستم و حتی حاضر نشدم به هتل بروم و هزینه‌ای را به شهرداری تحمیل کنم، اخباری که در فضای مجازی پخش شده کاملاً کذب است و تا این لحظه با شما صبحت می‌کنم نه خانه‌ای اجاره و نه خریداری کرده‌ام، اگر هم بنابر انجام کاری باشد به دور از هر گونه تجملات و در چارچوب قانون و ضوابط انجام خواهم داد.

او با اشاره به اینکه برخی افراد در شورا با این هدف که ما را به سمت و سویی خاص ببرند این اخبار را منتشر می‌کنند گفت: دنبال حاشیه نیستم و وارد هیچ بازی نخواهم شد، اما در عین حال تهمت و تشویش در اذهان عمومی را نمی‌پذیرم.

اعضای شورای شهر اجاره ۱۲ میلیون تومانی را تایید کردند

در پی تکذیب موضوع اجاره منزل توسط بابک محمدی آوندی شهردار ایلام، چند ساعت بعد ۳ نفر از اعضای شورای شهر ایلام ضمن تایید خبر، تکذیبیه شهردار را تکذیب کردند.

اعضای شورای شهر ایلام در بیانیه‌ای اعلام کردند: مردم شریف و ولایت مدار شهر ایلام، پیرو مصاحبه شهردار محترم ایلام مبنی بر تکذیب اجاره منزل مسکونی در شهر ایلام به میزان ۲۰۰ میلیون رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی بیان می‌کنیم.

با توجه به مطرح شدن اجاره منزل مسکونی در جلسه شماره ۱۵۹ در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط سعید انوری پور رئیس شورای شهر ایلام برای اسکان آقای بابک محمدی آوندی شهردار ایلام، تعدادی از اعضای شورای شهر از جمله علی کریمی، هادی کرمی و حمید مجیدی نسبت به امضای مصوبه با صرفه و صلاح شهرداری و بعد از تصویب توسط هیئت تطبیق فرمانداری ایلام با اجاره منزل مسکونی اقدام نمودیم.

در تاریخ چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ متوجه اجاره منزل ویلایی با رقم غیر متعارف ۲۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۲ میلیون تومان اجاره توسط واحد امور قراردادها، مالی و حقوقی شهرداری با رقم مذکور که مورد تکذیب آقای محمدی آوندی (شهردار) قرار گرفته، شدیم و این امر مورد مخالفت این‌جانبان قرار گرفت و در پیگیری‌های بعدی مشخص گردید مصوبه (۱۲ میلیون اجاره و۲۰۰ میلیون رهن) خلاف ضوابط بودجه‌ای ابلاغی و قانون برنامه ششم توسعه بوده و هرگونه هزینه کرد برای اجاره منزل برای اسکان یا مهمان سرا در هیئت تطبیق فرمانداری ایلام رد و مغایر قانون اعلام شده است.

با توجه به گفته‌های شهردار ایلام و شورای شهر و همچنین سند منتشر شده از سوی اعضای شورای شهر، نیاز است شهردار ایلام و اعضای شورای شهر در خصوص این ارقام شفاف‌سازی کنند.

شهردار جدید ایلام دو هفته است سکان مدیریت شهر ایلام را در دست گرفته است و به نظر می‌رسد با توجه به مشکلات شهر ایلام با چالش‌های زیادی مواجه خواهد بود، قطعاً اگر تعامل مثبتی بین شهردار و شواری شهر نباشد، این چالش‌ها حل نخواهد شد.

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حاشیه اجاره بها شهردار اجاره منزل مسکونی ۱۲ میلیون تومان اعضای شورای شهر شهردار ایلام شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!