Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: درست نیست که کادر فنی تیم ملی به دنبال برگزاری مسابقات تدارکاتی باشد. - اخبار ورزشی -

علی صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتسال مس سونگون پس از جدایی از تیم زیر 19 سال ایران اظهار داشت: به شرطی وارد تیم جوانان ایران شدم که تمام مطالبات مرا پرداخت کنند و اصولی (سرپرست کمیته فوتسال) قول داد این کار را پیش از آغاز سال 1401 انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از تورنمنت تایلند، قرارداد سال 1401 ما را آماده کردند که گفتم تا مطالباتم پرداخت نشود، قرارداد را امضا نمی‌کنم.

صانعی رسماً سرمربی مس سونگون شد

می‌خواستم تیم زیر 19 سال را به نتیجه برسانم
وی با بیان اینکه دوست نداشت کار کند و فقط به مطالباتش اضافه شود، گفت: چند تیم از جمله مس سونگون به من پیشنهاد دادند، اما تیم جوانان اولویت من بود و می‌خواستم کارم را در این تیم به ثمر برسانم. در این شرایط که اجناس هر روز گران می‌شود، کار کردن بدون دستمزد بیهوده است و تصمیم گرفتم به کارم ادامه ندهم. مس سونگون باشگاهی بزرگ است که توقعات زیادی از تیم می‌رود و انتظار داریم به اهداف بزرگی برسیم.

کادر فنی تیم ملی فوتسال نباید بازی تدارکاتی هماهنگ کند
سرمربی پیشین تیم فوتسال زیر 19 سال ایران با بیان اینکه 20 درصد از مطالبات دو ساله او پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: یک مربی پس از اخراج در رده باشگاهی پولش را می‌گیرد، اما ما نتیجه می‌گیریم و خبری از دستمزد نیست. برای موفقیت فوتسال باید وقت بیشتری صرف شود و اولویت اول تا سوم هر کسی که به ریاست کمیته فوتسال می‌رسد، باید فوتسال باشد. کادر فنی تیم ملی مشغول هماهنگی دیدار تدارکاتی است، اما کمیته فوتسال باید این کارها را انجام بدهد و این راه، درست نیست.

مذاکرات کادر فنی تیم ملی فوتسال با 4 تیم

 

اصولی در حوزه‌ای فعالیت کند که به آن بیشتر علاقه دارد
صانعی در خصوص انتقاداتی که به اصولی بابت فعالیت همزمان در کمیته فوتسال، کمیته بازاریابی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وارد است، تصریح کرد: او باید ببیند به کدام حوزه بیشتر علاقه دارد و همان حوزه را سر و سامان بدهد. اگر اصولی به فوتسال یا حوزه بازاریابی علاقه‌مند است، وقت خود را صرف همان حوزه کند وگرنه شک نکنید فوتسال ضرر می‌کند. من فراتر از توانم برای رده پایه فوتسال وقت گذاشتم و با ماشین خودم به شهرهای مختلف می‌رفتم تا استعدادی مغفول نماند.

بسیاری از بازیکنان تیم جوانان ایران دیگر فوتسال بازی نمی‌کنند
وی با انتقاد از شیوه برگزاری لیگ‌های پایه گفت: این مسابقات ظرف دو هفته برگزار می‌شود و بازیکنان حداکثر یک ماه تمرین می‌کنند. باید تعداد دیدارهای لیگ برتر جوانان افزایش یابد و اردوهای تیم‌های ملی پایه در زمان مقرر برگزار شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، برای یک تورنمنت مجبوریم تیم را ظرف یک هفته جمع کنیم. شاید این کار در کوتاه‌مدت نتیجه بدهد، اما در بلندمدت ضرر می‌کنیم. بسیاری از بازیکنان تیم جوانان ایران در سال‌های گذشته به حال خود رها شده‌اند و دیگر فوتسال بازی نمی‌کنند.

بلاتکلیفی؛ پاداش قهرمانی و نایب قهرمانی تیم فوتسال جوانان ایران

نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب پول خرج کنیم
سرمربی مس سونگون در مورد فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات لیگ برتر عنوان کرد: باشگاه با محدودیت‌های مالی روبروست و نمی‌توانیم بدون حساب و کتاب پول خرج کنیم. چند بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و تلاش می‌کنیم از بازیکنان داخلی بهره ببریم. مس سال گذشته بازیکن خارجی داشت، اما قوانین سختگیرانه‌تری نسبت به سال‌های گذشته ایجاد شده و امسال تا جای ممکن، بازیکن خارجی نمی‌گیریم. امسال از ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه استفاده می‌کنیم.

فخیم به‌عنوان مربی-بازیکن فعالیت می‌کند
صانعی در خصوص وضعیت ادامه همکاری مس سونگون با علیرضا صمیمی و فرهاد فخیم اظهار داشت: صمیمی و فخیم قرارداد خود را تمدید کردند. به فخیم گفتم ما بیشتر از یکی دو سال در مس نمی‌مانیم و تیم متعلق به بچه‌های آذربایجان است. ما از او به‌عنوان مربی و بازیکن استفاده می‌کنیم تا اگر خواست به جایگاه سرمربیگری تیم برسد، مربیگری را آغاز کرده باشد. فخیم بازیکنی عالی است و امیدوارم در مربیگری هم موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال مس سونگون کمیته فوتسال احسان اصولی علی صانعی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال تیم فوتسال مس سونگون کمیته فوتسال علی صانعی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال کادر فنی تیم ملی کمیته فوتسال جوانان ایران تیم جوانان تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!

به گزارش خبرنگار مهر، قوانینی که برگزارکنندگان بازی های المپیک برای تعیین تعداد اعضا و همراهان کاروان ورزش کشورهای شرکت کننده وضع کرده اند، نه تنها محدودیت هایی را برای اعزام مربیان ایجاد کرده است بلکه منجر به کوچک شدن کادر سرپرستی اعزامی به این بازی ها هم خواهد شد.

برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به هر کشور به نسبت تعداد سهمیه هایی که ورزشکارانش کسب می کنند، مجوز اعزام همراه می دهند. این همراهان شامل اعضای کادر فنی (سرمربی، مربی، سرپرست و ...) و همچنین اعضای کادر سرپرستی می شود.

خبرگزاری مهر پیش از این در گزارشی به چالش ورزش ایران در المپیک برای اعزام مربیان اشاره کرده بود و اینکه با توجه به سهمیه های کسب شده تا به امروز، ورزش ایران با چالش اعزام اعضای کادر فنی همراه می شود. این چالش اما گریبان مسوولان برای تعیین کادر سرپرستی را هم خواهد گرفت چرا که مجوز اعزام تعداد همراهانی که برگزارکنندگان بازی ها به ازای سهمیه های ورزشکاران تخصیص می دهند، شامل کادر سرپرستی هم می شود.

ورزش ایران تا به امروز در ۹ رشته صاحب ۳۲ سهمیه برای بازی های المپیک پاریس شده است. طبق آنچه کمیته برگزاری بازی‌های المپیک به آن تاکید دارد، تقریباً به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه‌هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام همراه داده می شود. با این اوصاف مسوولان ورزش ایران فعلا مجاز به معرفی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر - غیر از ورزشکاران - برای قرار گرفتن در ترکیب کاروان اعزامی هستند.

بنابراین نه تنها در تعیین اعضای کادر فنی هر یک از تیم ها و رشته های اعزامی محدودیت اعمال می شود بلکه کادر سرپرستی کاروان ایران نیز متاثر از این موضوع جمع و جورتر از همیشه خواهد شد.

برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ علاوه بر نصرالله سجادی که سرپرست کاروان ورزش ایران بود، ۱۱ نفر هم عضور کادر سرپرستی بودند و با حکم رسمی که از سیدرضا صالحی امیری رییس وقت کمیته ملی المپیک گرفته بودند به توکیواعزام شدند اما به نظر می رسد با توجه به قوانین، ترکیب کادر سرپرستی اعزامی به پاریس به نصف دوره قبل یا کمتر از آن کاهش یابد.

شاید به همین دلیل باشد که تا به امروز و در فاصله حدود ۹۰ روز مانده به بازی های المپیک، هنوز اعضای کادر سرپرستی کاروان ایران به صورت رسمی معرفی نشده اند. البته جلسات «ستاد آماده سازی کاروان اعزامی به المپیک» به صورت منظم و با حضور تمام افراد در حوزه های مختلف پشتیبانی، حراست، رسانه و ... در حال پیگیری است اما به جز مناف هاشمی که مهر ۱۴۰۱ حکم خود را به عنوان سرپرست کاروان گرفت، برای دیگر اعضا حکمی صادر نشده است.

سی و سومین دوره بازی های المپیک ۵ تا ۲۱ مرداد در پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6087474 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!