Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی اوجی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی با اشاره به اینکه هنوز درباره زمان اکران این فیلم سینمایی تصمیم نگرفته است، گفت: در حال حاضر و با توجه به اینکه در دوران بعد از پاندمی کرونا قرار داریم، نمایش فیلم‌ها به خیلی از چیزها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر اکران فیلم‌های کمدی در سینمای ایران مقبول‌تر است، هرچند که در گذشته نیز همیشه از این آثار در گیشه استقبال می‌شد. به همین دلیل برای اکران «خائن کشی» باید همه شرایط را سنجیده و با فکر بازتری درباره آن تصمیم گرفت.

این تهیه‌کننده درباره نسخه‌ای که قرار است از «خائن کشی» در سینماها اکران شود، توضیح داد: قطعاً نسخه‌ای که برای اکران عمومی آماده می‌شود با تغییراتی همراه خواهد بود. در واقع می‌توان گفت سکانس‌هایی در این فیلم برای اکران عمومی استفاده می‌شود که در نسخه جشنواره‌ای آن نبوده است.

 اوجی در پایان گفت: آقای کیمیایی با کارگردانی خود و نوع گرفتن فیلم، این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم سکانس‌های بسیاری را جایگزین سکانس‌های دیده شده کنیم.

فیلم سینمایی «خائن‌کشی» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی است که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری حضور دارند.

کپی فیلم ۲۶ میلیاردی روی پرده | قاچاق فیلم‌های ایرانی دوباره شدت گرفته است

کد خبر 672457 برچسب‌ها مسعود کیمیایی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسعود کیمیایی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران مسعود کیمیایی خائن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم هوک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی و نویسندگی مهدی تراب‌بیگی محصول سال 1401 است. ماجرای دو برادر اهل سیستان و بلوچستان است که برای محقق کردن رویاهای خود وارد رشته بوکس می‌شوند و در این مسیر با سختی‌های زیادی روبرو می‌شوند. امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا و سعید رضایی کیا در این فیلم مقابل دوربین شهرام نجاریان بازی کردند. فردین خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سودابه سعیدنیا این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد