Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی گفت: لزوم تشکیل شورای اندیشه‌ورز جهت تبیین طرح حمایت از کاربران فضای مجازی ضرورتی غیر قابل انکار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: لزوم تشکیل شورای اندیشه‌ورز جهت تبیین طرح حمایت از کاربران فضای مجازی ضرورتی غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، هنوز نه تصویب و  نه ابلاغ شده که اقبال یا ادبار مردم را نسبت به آن شاهد باشیم.  حجت الاسلام لیالی افزود: اینکه گفته شود مردم اقبال نمی‌کنند، صرفا یک پیش‌گویی نسبت به آینده است. عدم اقبال برای عده‌ای قابل تصور است البته با اقناع‌سازی مطلوب می‌توان زمینه اقبال مردم را فراهم کرد. این مدرس دانشگاه تصریح کرد: پیشنهاد من تشکیل یک شورای اندیشه‌ورز جهت تبیین مبانی این طرح و منعکس کردن رویکردها و ادله موافقان و مخالفان به مردم است و پس از اجرا و بازخوردگیری از طرح می‌توان ملاحظات لازم را جهت ارتقا آن اعمال کرد. وی گفت: همچنین بهتر است ابتدا این طرح به صورت آزمایشی در یک جغرافیای کوچک و محدودتر اجرا و ارزیابی شود و در ویراست‌های بعدی نقاط ضعف آن برطرف و در سطح کلان‌تری اجرا گردد. حجت الاسلام لیالی ادامه داد: کلام آخر اینکه، اجرای چنین طرحی بدون تصویب و اجرای سند الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت، سند اطلاعات و ارتباطات ملی ممکن نخواهد شد.  این مدرس دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: تا زیرساخت‌های جایگزین مثل شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات و موتور جستجوگر ملی، تامین امنیت اطلاعات کاربران و اینترنت رایگان یا ارزان فراهم نگردد، جامعه به خوبی با این طرح همراه نخواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح حمایت از کاربران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال