Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@03:49:36 GMT

اعلام فراخوان کنگره ملی شعر «مکتب الرضا(ع)»

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۳۹۵

اعلام فراخوان کنگره ملی شعر «مکتب الرضا(ع)»

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،  کنگره ملی شعر مکتب الرضا علیه السلام در مدح و مرثیه ابناء الرضا، سه امام همام حضرت جواد الائمه، حضرت هادی و حضرت عسکری علیهم السلام فراخوان شعر داد.

آثار باید در قالب شعر فارسی، در همه قالب‌های کلاسیک و آزاد باشد و علاقمندان می‌توانند تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ برابر با روز ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام آثار خود را از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۷۳۶۴۵۵۶۵ ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جوایز این کنگره به صاحبان آثار برگزیده ۳۰ میلیون ریال و آثار تقدیری ۱۵ میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر و تندیس کنگره تقدیم خواهد بود.

لازم به ذکر است اختتامیه کنگره در ایام شهادت امام جواد علیه السلام و در تهران برگزار خواهد شد، تعداد آثار برگزیده و تقدیری با توجه به کیفیت آثار توسط هیئت داوران تعیین خواهد شد، شرکت کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه ارسال نمایند، دبیرخانه در نظر دارد آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا می‌کنند را در قالب یک مجموعه منتشر کند و ارسال اثر به دبیرخانه به منزله رضایت شاعر از چاپ اثر تلقی می‌شود، ترجیحاً آثار باید در قالب فایل word با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ ارسال شوند، ثبت مشخصات کامل صاحب اثر اعم از نام و نام خانوادگی، شماره تماس، کد ملی و پستی، آدرس و تاریخ تولد در ذیل هر اثر الزامی است، حضور برگزیدگان و نفرات تقدیری در اختتامیه الزامی است و همچنین -تمامی آثار به صورت کد بندی شده و بدون نام در اختیار داوران قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود آدرس دبیرخانه تهران، زیر پل حافظ، خیابان رشت، نبش بن بست ستوده، سازمان دارالقرآن، ساختمان سازمان تشکلهای دینی، طبقه دوم، مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام است.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام رضا شب شعر فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد