Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حراست وزارت ورزش تاکید کرد مسائل مالی بازیکنان خارجی رصد می‌شود

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری، مجید شهیدی با تاکید بر این که جامعه داوری متشکل از افرادی صادق و پاک است، افزود:

واقعیت این است که داوران جامعه‌ای تلاشگر و خدوم هستند که درآمد آنها با بازیکنانی که در همین عرصه فعالیت می کنند قابل قیاس نیست اما در همین فضا، عده‌ای با اهداف خاص در صدد هستند تا به نوعی سوءاستفاده کرده و با اقداماتی هدفمند در نتایج بازی دخل و تصرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سویی دیگر با دستور وزیر ورزش و جوانان در صدد هستیم تا نظارت دقیقی بر جنبه‌های مختلف ورزش داشته باشیم و بر همین اساس مسایل را رصد می‌کنیم تا شائبه‌هایی که در رشته‌هایی مانند فوتبال است را برطرف کنیم.

او یادآور شد: در مورد پرونده جدیدی که مطرح شده موضوع این است که پیشنهاد تبانی در لیگ دسته ۲ از سوی ناظر بازی تیم‌های عقاب تهران و ایمان سبز شیراز صورت گرفته بود که اتفاقات آن بازی را رصد کردیم و زمانی که طرفین در محلی خاص قرار ملاقات داشتند، اقدامات لازم صورت گرفت. شخص خاطی در واقع سابقه داوری داشته و به واسطه احدی از داوران که پیش از این به دلیل تخلفات گسترده‌ای که در پرونده دارد، چند سال محروم بوده است در چیدمان داوری دست داشته و در این میان مبالغی رد و بدل شده است. در حال حاضر حساب های بانکی و شرایط موجود را رصد می کنیم تا جنبه‌های مختلف این مساله مشخص شود. 

شهیدی گفت:

پرونده به مراجع قضایی ارسال و مشخص شده که چک‌هایی وجود دارد و بدون شک مبالغ بیشتر از این‌ها خواهد بود. این پرونده ۲ روز است که در حال رصد و پیگیری است و پس از تکمیل تحقیقات در معرض عموم قرار می‌گیرد. این اتفاقات در سطح لیگ ۲ بوده اما رصدهای ما ادامه خواهد داشت.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در مورد سایت‌های شرط‌بندی گفت:

این مساله برای ما بسیار جدی است، سایت‌های موجود بیشتر در خارج از کشور بوده و از سوی برخی از افراد در داخل کشور به نوعی مدیریت می‌شود. در سال‌های۹۶ و ۹۷ این سایت‌ فعال بودند اما با کارگروهی که با هدف مبارزه با سایت‌های شرط‌بندی ایجاد شد در نهایت امروز شاهد هستیم تعداد بسیاری از این سایت‌ها مسدود و خاطیان به مراجع قضایی سپرده شدند.

شهیدی در مورد افرادی که به صورت مستقیم در نتایج دست دارند، تاکید کرد:

این موضوع متاسفانه در فوتبال وجود دارد. به عنوان مثال پرونده سردار بودکان باید دوباره بررسی شود. در دولت جدید مبارزه با فساد در دستور کار است و به صورت جدی با خاطیان برخورد خواهد شد. در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که یک دروازه‌ان ۳ متر از دروازه خارج شده که او را به کمیته اخلاق فرستادیم تا مساله پیگیری شود. 

او در مورد با بازیکنان خارجی که در فوتبال ما چندبرابر باشگاه های قبلی خود دریافت می‌کنند هم گفت:

متاسفانه این اتفاقات در دوره‌های گذشته اتفاق افتاده اما در دیگر شاهد این مسایل نخواهیم بود چرا که همه چیز را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم تا پول‌بیت‌المال هدر نرود. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرکل حراست وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان

ایسنا/فارس نخستین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ارسنجان و سایر اعضا امروز، ۱۵ اردیبهشت در محل سایت تکثیر و پرورش گوزن زرد ارسنجان برگزار شد.

این نشست برای اعتلا و حفاظت بهینه محیط زیست وهمچنین نقش و اهمیت این سایت به عنوان سایت موفق و مولد در کشور و افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تعرضات و تخلفات تشکیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان در حاشیه این نشست با تشکر از مسئولان قضایی شهرستان گفت: در راستای افزایش اطلاع‌رسانی بهنگام و دقیق از وضعیت زیست گوزن زرد و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی این گونه نشست‌ها بسیار موثر است.

حسن ابراهیمی ادامه داد: هدف از احیا گونه تکثیر وپرورش گوزن زرد حفظ روند زادآوری و سیر صعودی آن است، رشد جمعیت این گونه از بدو تاسیس این سایت ادامه داشته و نهایتا با زنده‌گیری وانتقال این‌گونه ارزشمند به سایر مناطق گام‌های مهمی برای تکثیر آن برداشته شده است.

رئیس اداره محیط زیست ارسنجان با معرفی زیستگاه‌های طبیعی گوزن زرد در این جلسه برای اعضا اهمیت تکثیر و پرورش آن را تشریح کرد.

مسئولان قضایی شهرستان ارسنجان نیز با  حمایت ویژه قضایی و قانونی خود در راستای حفظ محیط زیست و حمایت از ضابطین قضایی قول مساعد دادند که روند یاد شده با قدرت و قاطعیت ادامه یابد.

مسئولان قضایی در این نشست برای حفاظت بهتر و بیشتر از این‌گونه ارزشمند و برخورد قاطع با قانون شکنان ومخربین محیط زیست و متجاوزین به عرصه‌های ملی هم‌پیمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان