Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: یکی از دلایل اصلی حذف ایمیل‌ها همین موضوع محرومیت و آگاهی اتحادیه جهانی از طرح سلامت یا دوپینگ سازمان یافته بوده است.

فرهنگ شادنیا در گفت‌وگو با میزان، درباره انتشار خبر محرومیت خسرو قمری از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری و تاثیر آن در طولانی شدن روند تایید اساسنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری، اظهار داشت: در ابتدا باید تاکید کنم که در هفته‌های اخیر فشار زیادی به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری آوردیم که هر چه زودتر تکلیف تایید اساسنامه را مشخص کنند تا بتوانیم به سرعت انتخابات ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در این مدت پولادگر و همچنین دوستان در کمیته ملی المپیک پیگیر موضوع اساسنامه بودند و مکاتباتی را با UCI داشتند. تمام هم و غم فدراسیون اینست که انتخابات به سرعت برگزار شود. در نهایت اتحادیه جهانی پاسخ داد که برای تایید اساسنامه ۲ شرط وجود دارد که فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران مستلزم به اثبات شواهد آنست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین مورد این بود که خسرو قمری، رئیس قبلی فدراسیون به دلیل اجرای طرح سلامت که از آن به عنوان دوپینگ سازمان یافته یاد می‌شود، از کلیه فعالیت‌های در رشته دوچرخه‌سواری محروم است و باید ثابت کنیم که وی هیچ گونه فعالیتی در دوچرخه‌سواری ندارد. همچنین افرادی که مرتبط با اجرای طرح سلامت بودند هم نباید در رشته دوچرخه‌سواری و بدنه فدراسیون فعالیتی داشته باشند. متاسفانه پس از بی‌اخلاقی‌های عزیزان در فدراسیون قبلی هیچ سابقه ایمیلی نداریم و همه اطلاعات پاک شده بود، از همین رو ما هم اطلاعی از محرمیت خسرو قمری نداشتیم، اما حدس می‌زنیم که شاید یکی از دلایل اصلی حذف ایمیل‌ها همین موضوع محرومیت و آگاهی اتحادیه جهانی از طرح سلامت بوده است.

دبی فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: پیش‌بینی ما ایسنت که حکم محرومیت خسرو قمری مربوط به سال ۲۰۱۹ بوده است، اما با این وجود از اتحادیه جهانی خواستیم که اصل حکم و همچنین نفراتی که در طرح سلامت یا دوپینگ شازمان یافته مشارکت داشته‌اند را بدهد. به UCI گارانتی دادیم که دیگر آن افراد مذکور در رشته دوچرخه‌سواری و بدنه فدراسیون حضور ندارند و هیچ طرح سلامتی در کار نیست. مستندات خود در مورد همکاری با نادو و همچنین تست‌های خون گرفته شده در مدت اخیر را به اتحادیه جهانی ارسال کردیم و تاکید کردیم که هر چه سریع‌تر پاسخ ما را بدهند.

شادنیا در پایان در مورد موضوع کارت‌های UCI صادر شده با نام کاربری و رمز عبور قبلی فدراسیون دوچرخه‌سواری، گفت: متاسفانه چند وقت پیش کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون متوجه صدور تعدادی کارت UCI شد و این در حالی بود که ما به دلیل در اختیار نداشتن یورز و پسورد امکان صدور کارت جدید را نداشتیم و به همین دلیل درخواست نام کاربری و رمز عبور کرده بودیم. ما هم سریعا این موضوع را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و آن‌ها هم با تایید این موضوع ضمن منقضی کردن کارت‌های صادر شده، یوزرنیم و پسورد جدید را به فدراسیون دادند و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: انتصاب سرپرست کمیته بازاریابی و مشاور اقتصادی فدراسیون دوچرخه‌سواری

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری خسرو قمری فرهنگ شادنیا دوپینگ سازمان یافته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری خسرو قمری دوپینگ سازمان یافته فدراسیون دوچرخه سواری اتحادیه جهانی طرح سلامت خسرو قمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد