Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم حسینی گفت: با عنایت به مطالب مطروحه در فضای مجازی مبنی بر افزایش عوارض و اظهار نگرانی مسئولین دلسوز به ویژه استاندار محترم، مقرر شد از هم اکنون کمیته تحقق بودجه با موضوع بررسی ابعاد مختلف و نحوه اجرای مصوبات عوارضی تشکیل و در صورت نیاز پیشنهادات جدید در راستای حل دغدغه عمومی ارائه شود.

او گفت: دغدغه ذکر شده از ابتدای امر نیز وجود داشت و در زمان تصویب لوایح عوارضی در بهمن ماه ۱۴۰۰ مقرر شد کیفیت اجرایی مصوبات ظرف مدت سه ماه از تاریخ اجرا مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته و در صورت لزوم بازنگری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با تاکید مجدد بر این موضوع که شورا و شهرداری از مصوبه تایید شده فرمانداری عدول نکرده‌اند، گفت: اگر به عموم مردم در جایی فشار بیاید، شورای شهر آمادگی بازنگری دارد، اما این آسیب باید به منافع عموم شهروندان باشد نه ۲ درصد از آنها.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حساسیت شورا در خصوص بازنگری لوایح عوارضی، حفظ منافع عمومی، به ویژه طبقات ضعیف اقتصادی است و آنچه مسلم است دیدگاه شورا، حل مشکلات اقشار ضعیف است و نه تامین منافع افراد یا گروه خاص.

طی روز‌های اخیر، مواردی از سوی افراد و گروه‌های مختلف در خصوص چند برابر شدن عوارض شهرداری در شیراز مطرح و از سوی شهرداری و شورای شهر، رد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • تعارض منافع مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی وجود دارد؟
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا