Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بسیج اساتید استان البرز به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کردند که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً
و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند (نساء، ۱۴۱)

روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله‌ اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز، میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانۀ درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی آن امام عزیز به اندیشه وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل زورگویان جهانی است.

روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستان جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

در حال حاضر رژیم غاصب صیهونیستی با حقیقت غیرقابل انکار جبهه مقاومت اسلامی روبروست که این جبهه همه ابزارهای لازم را برای شکست نهایی و بیرون راندن همیشگی اشغالگران از قلب سرزمین اسلامی آماده کرده است و به لطف خداوند و هدایت امام خامنه ای (حفظه الله)، به زودی محقق خواهد شد.  

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با محکوم کردن اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها، حمایت آمریکا و سکوت مجامع بین المللی به اصطلاح مدافع حقوق بشر را شرم‌آور می‌داند و با دعوت از عموم مردم شهیدپرور به ویژه جامعه دانشگاهیان استان البرز برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می‌کند مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی ایران است و تنها راه‌حل مسئله فلسطین بازگشت تبعیدشدگان فلسطینی و برگزاری همه‌پرسی برای تعیین نوع حکومت با مشارکت همه مسلمانان، مسیحیان و یهودیان فلسطینی است.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان البرز
۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱- ۲۴ رمضان المبارک ۱۴۴۳

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روز قدس بسیج اساتید بسیج دانشجویان بیانیه اسراییل رژیم صهونیستی آمریکا استکبار مظلوم مسجد القصی روز جهانی قدس بسیج اساتید استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان