Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:27:11 GMT

کلمبیا میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۶۷۲

کلمبیا میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون جهانی وزنه برداری اوایل امسال فراخوانی را برای انتخاب مجدد میزبان مسابقات قهرمانی جهان در سال جاری منتشر کرد. بر این اساس کلمبیا یکی از هشت کشور عضوی بود که برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی کرد و سپس از تمام این کشورها خواسته شد در روز جمعه ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ یک جلسه پرسش و پاسخ برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این روند، کلمبیا با اکثریت آرا به عنوان کشور میزبان جدید انتخاب شد. این مسابقات از اواخر نوامبر تا اوایل دسامبر در شهر بوگوتا برگزار می‌شود.

فدراسیون جهانی هنوز تاریخ دقیق مسابقات قهرمانی جهان را اعلام نکرده و فقط مشخص شده در ماه نوامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. ممکن است با اعلام سیستم کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس، این مسابقات گزینشی المپیک هم باشد.

کد خبر 5475498

منبع: مهر

کلیدواژه: وزنه برداری مسابقات قهرمانی جهان کلمبیا فوتبال مهدی طارمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تکواندو قهرمانی آسیا تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان