Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:10:13 GMT

فقر سرانه های بیمارستان در گلستان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۸۲۸

فقر سرانه های بیمارستان در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید گل فیروزی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در سفر رئیس جمهور چهار پروژه بیمارستان آیت‌ الله طاهری، کودکان آیت‌ الله طالقانی گرگان، بیمارستان گمیشان و کلاله به تصویب رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که همچنین تعداد پروژه هم پیشنهاد داده شده که تصویب آنها نیازمند بررسی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی میزان اعتبار اختصاص یافته در حوزه بهداشت و درمان در سفر رئیس جمهور را ۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تصویب چنین بودجه‌ای تاکنون در این بخش سابقه نداشته است.

گل فیروزی بیان کرد: با وجود اعتبارات اختصاص یافته و پروژه های مصوب اما گلستان در بخش سرانه تخت بیمارستانی فقیر است و در برخی از شهرستان‌های استان نه تنها پزشک متخصص و فوق تخصص نبوده، بلکه در بخش پزشک عمومی هم مشکلات زیادی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص مطالبات کادر درمان هم گفت: از نیمه دوم سال ۹۹، معوقات زیادی به کارکنان کادر درمان داشتیم که با پیگیری‌های لازم بخش زیادی از آن پرداخت شده و هم اکنون معوقات از آبان ماه سال گذشته باقی مانده است.

وی اضافه کرد: در حوزه دارو دو هزار میلیارد ریال بدهی داریم و با توجه به بودجه پیش بینی شده، برای پرداخت حقوق، در سال جاری از خرداد و تیر با مشکل مواجه خواهیم شد.

کد خبر 5475577

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه مبارك رمضان شب احیا راهپیمایی روز قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد