Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاهی در آمریکا دو فرد اروپایی را به تبانی با یک کارشناس امریکایی ارزهای دیجیتال برای کمک به پیونگ‌یانگ جهت فرار از تحریم‌های آمریکا علیه برنامه هسته‌ای کره شمالی متهم کرده است.

«ویرجیل گریفیث» ۳۹ ساله آمریکایی، پیش از این به دلیل ارائه مشاوره به پیونگ‌یانگ در زمینه فناوری بلاک‌چین و نحوه ایجاد خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال با هدف دور زدن تحریم‌های ایالات متحده، به ۶۳ ماه زندان محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه‌ای از سوی دفتر دادستانی فدرال ‌‌آمده است که «آلخاندرو کائو دی بنوسن»‌، بنیانگذار یک سازمان حامی کره شمالی و «کریستوفر»، یک تاجر بریتانیایی، گریفیث را برای استفاده از خدمات وی به کار گرفته‌اند و آن‌ها هنوز هم آزاد هستند.

دادستان دو فرد مذکور را به فراهم کردن مقدمات سفر گریفیث به کره شمالی در آوریل ۲۰۱۹ برای شرکت در کنفرانس بلاک چین و ارزهای دیجیتال در پیونگ‌یانگ متهم کرده است.

در این بیانیه آمده است که کریستوفر و گریفیث در این کنفرانس دستورالعمل‌هایی را در مورد اینکه چگونه پیونگ‌یانگ می تواند از فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال برای پولشویی و دور زدن تحریم‌ها استفاده کند، ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا دور زدن تحریم ها شهروند اروپایی ارزهای دیجیتال پیونگ یانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند