Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ویارئال می گوید او و یارانش به عنوان تماشاچی به آنفیلد نمی آیند.

فرانسیس کوکلین می گوید بازیکنان ویارئال در رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان به سر می برند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاردین، از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ویارئال فردا شب باید در آنفیلد مقابل لیورپول قرار بگیرد. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان شانس زیادی برای ویارئال قائل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ترکیب ویارئال چندین بازیکن دیده می شوند که تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و فرانسیس کوکلین یکی از این افراد است و هافبک فرانسوی می گوید به هیچ عنوان تحت تاثیر جو ورزشگاه مشهور آنفیلد قرار نخواهد گرفت. او در این باره به گاردین گفت:

لیورپول احتمالا تیمی است که به بهترین شکل پرس می کند. واقعا نمی توانم نقطه ضعفی از آنها ببینم. این تیم به خوبی حمله می کند و حالا رقابتی شدید بین کوناته و ماتیپ وجود دارد. دفاع چپ و راست این تیم نیز عملا مهاجم هستند. آنها دو بازیکن دارند که برای کسب توپ طلا می جنگند. سادیو مانه و محمد صلاح. حالا لوئیس دیاز هم به آنها اضافه شده و او طوری بازی می کند انگار 5 سال در این تیم حضور داشته است. آنها بهترین تیم اروپا هستند اما به عنوان یک فوتبالیست چه می خواهید؟ دوست دارید در این جور بازی ها شرکت کنید و تمام اروپا را بگردید. در پس ذهنمان رویای بازی در فینال لیگ قهرمانان را داریم. می دانیم کار سختی است اما تمام تیم و تمام شهر هیجان زده است. کار سختی است اما اعتماد به نفس داریم. یوونتوس و بایرن مونیخ را حذف کردیم و حالا می خواهیم برای رقابت به آنجا برویم. نمی خواهیم فقط برای تماشای آنفیلد به انگلیس برویم.

 هافبک فرانسوی ویارئال معتقد است بایرن مونیخ این تیم را دست کم گرفت و امیدوار است لیورپول نیز همین اشتباه را بکند. او در این باره گفت:

وقتی چنین چیزی می بینید انگیزه بیشتری پیدا می کنید. می توانم بگویم تواضع نداشتند. می توانم این را درک کنم. وقتی تیم بزرگتر باشید، از قصد چنین کاری نمی کنید اما گاهی اوقات طبیعی است که فکر کنید داریم مقابل تیم آسانی بازی می کنیم. آنها در همان دیدار دور رفت متوجه اشتباه خود شدند چون می توانستیم سه یا چهار گل بزنیم. فکر کنم به خودشان گفتند. شاید بیش از حد حرف زدیم ولی باز همان کار را کردند و درس شان را یاد نگرفتند و ما بر عکس دیدار رفت که از فرصت هایمان استفاده نکردیم، در دیدار برگشت توپ مان را وارد گل کردیم. یک موقعیت به ما رسید و آن را گل کردیم. به همین خاطر هم آنها حذف شدند. بازی در آلیانتس آرنا سخت است. به خصوص وقتی در دیدار رفت موقعیت های زیادی را از دست داده باشید. فکر می کردم شانس خودمان را داشته باشیم اما به این فکر می کردم امیدوارم به خاطر از دست رفتن موقعیت های دیدار رفت افسوس نخوریم. خوشبختانه این اتفاق نیافتاد اما باید از آن درس بگیریم زیرا به نظرم لیورپول قوی تر از بایرن است. باید از فرصت هایمان استفاده کنیم زیرا آنها در دو دقیقه می توانند شما را مجازات کنند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748349

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟