Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت تیمِ فرهاد مجیدی ۹۹ درصد قهرمان لیگ است و ابراز امیدواری کرد آن یک درصد معروف کار را خراب نکند. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال و شانس این تیم برای به دست آوردن قهرمانی، گفت: در حال حاضر سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و حریفان هم منتظر امتیاز از دست دادن این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان گفت که با این اختلاف شش امتیازی، قهرمانی استقلال تا 99 درصد قطعی است، ولی امیدوارم آن یک درصد معروف، کار را خراب نکند و استقلال بعد از چند سال قهرمان لیگ شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد فرهاد مجیدی و اینکه برخی معتقدند این تیم زیبا بازی نمی‌کند، خاطر نشان کرد: نتایج استقلال و شکست نخوردن این تیم نشان‌دهنده عملکرد خوب فرهاد مجیدی در فصل جاری است. هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و من هم قبول دارم که استقلال در بعضی از بازی‌های امسال زیبا بازی نکرده، ولی ممکن است برای کادر فنی استقلال، نتیجه گرفتن مهمتر از بازی زیبا باشد.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد، در مورد وضعیت ایران برای حضور در جام جهانی و اینکه تیم ملی با معضل بازی‌های دوستانه مواجه است، خاطرنشان کرد: فوتبال ایران روی هواست و هیچ چیز در آن سر جای خودش نیست. در فدراسیون که ثبات مدیریت وجود ندارد و البته در اوضاع فعلی هم نمی‌توان میرشاد ماجدی را مقصر دانست. تیم ملی همیشه معضل بازی دوستانه دارد، چون ما برنامه‌ریزی داریم و این مشکلی است که همیشه وجود دارد. ما دنبال تیمی هستیم که بازی دوستانه نداشته باشد و آخر سر هم همان نیوزیلند به ما می‌رسد.

میداودی: امیدوارم استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شود/ مجیدی روزهای سختی را پشت سر گذاشت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 749508

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد