Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:21:35 GMT

رقابت تنگاتنگ سپاهان با التعاون زیر ذره بین رسانه قطری

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۵۰۷۰

رقابت تنگاتنگ سپاهان با التعاون زیر ذره بین رسانه قطری

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان امشب از ساعت 21:45 در بازی آخر و سرنوشت سازش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به مصاف الدحیل قطر می‌رود.

الدحیل قطر با 12 امتیاز صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است. سپاهان و التعاون عربستان هم رقابت نزدیکی دارند تا سهمیه دومی برتر را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم 7 امتیاز دارند و برای صعود باید برنده شوند.

نشریه «الرایه» قطر در این زمینه درباره حساسیت این بازی برای تیم ایرانی نوشت: سپاهان در دیداری حیانی و سرنوشت ساز به مصاف الدحیل می‌رود چون رقابت تنگاتنگی با التعاون عربستان برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

البته در طرف مقابل الدحیل قطر با هدایت کرسپو نمی‌خواهد امتیازی از دست دهد و طبق گفته سرمربی آرژانتینی در این بازی می‌خواهند قدرت‌شان را ثابت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان التعاون لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!