Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران است گفت: روز قدس نماد نفرت جهان اسلام از صهیونیسم، روز وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و حمایت از مظلوم و برائت از رژیم صهیونیستی است.   او با تاکید بر اینکه باید جنایت‌های این رژیم کودک‌کش توسط رسانه‌های امت اسلامی برای جهانیان منعکس شود می گوید: شعار امسال روز جهانی قدس" فلسطین محور وحدت اسلامی شکست خط سازش" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته خاضع، امسال مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس وحدت خود را به نمایش خواهند گذاشت و خط سازش با اسرائیل را خواهند شکست.   رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با کاهش آمار مبتلایان به کرونا امکان برپایی راهپیمایی فراهم شده است و طبق سنوات گذشته راهپیمایی در مرکز استان ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۹ اردیبهشت از میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی_ مسجد صاحب الزمان و مصلی نماز جمعه یاسوج برگزار می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد روزقدس وحدت و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.چند روزی است دانشجویان بسیاری از کشورها در حمایت از مرد مظلوم غزه همصدا شده ا ند .

اگرچه این جوانان پرورش یافته فرهنگ غربی هستند اما در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان می دهند.

 

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند