Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:29:58 GMT

بدهی‌های بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی قسط بندی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۵۳۳۲

بدهی‌های بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی قسط بندی می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: مصوبه‌ای در ستاد تسهیل استان جهت تعیین و تکلیف بدهی بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی داشتیم که طبق آن بنا شد بدهی‌های معوق آن‌ها تقسیط ۴۵ ماهه شود.

بهمن جعفری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز دوشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به دعوت خانه صنعت و معدن استان جلسه‌ای در ساختمان کلینیک کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ برگزار شد، با حضور مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان، رئیس خانه صنعت و معدن و اعضای هیئت مدیره و فعالان و صنعتگران مرکز لرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عمده مسائل مطرح شده توسط صنعتگران و فعالان اقتصادی در این جلسه مربوط به تأمین اجتماعی بود که در راستای رأی دیوان عدالت و نحوه اجرای آن در صنایع و دستگاه‌های ذی‌نفع بنا بر این شد که رأی در اداره‌کل تأمین اجتماعی بررسی شود و برای واحدهای صنعتی و تولیدی و کارگاه‌های صنفی اعمال شود.

جعفری عنوان کرد: یک مصوبه کلی داشتیم که بنا شد در ستاد تسهیل استان جهت تعیین و تکلیف بدهی واحدهای صنعتی انجام دهیم که بدهی‌های معوق آن‌ها تقسیط ۴۵ ماهه شود.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: در آینده نیز جلسه‌ای با سازمان تأمین اجتماعی و اعضای خانه صنعت و معدن و سازمان صمت جهت بررسی اجرایی حسابرسی دفاتر واحدهای تولیدی ظرف یک هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی افزود: صنعتگران تقاضا داشتند که نماینده‌ای را در جلسات حل اختلاف تأمین اجتماعی داشته باشند که این درخواست مورد قبول مدیرکل تأمین‌اجتماعی بود.

جعفری عنوان کرد: صنعتگران یک سری درخواست در حوزه مسائل بانکی و انرژی داشتند که بنا شد روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیرعامل گاز در خصوص گازبهای واحدهای صنعتی برگزار شود که در این خصوص نیز درخواست آن‌ها پیگیری شده و اگر مواردی وجود دارد رفع شوند.

رئیس سازمان صمت لرستان بیان کرد: روز چهارشنبه جلسه‌ای با مدیرعامل گاز داریم باتوجه به محدودیت‌های تأمین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی که در ۱۵ اردیبهشت اعمال خواهد شد، با هماهنگی صاحبان صنایع برنامه زمانبندی اعلام شود و در این راستا نیز صاحبان صنایع و کارگاه‌های تولیدی توقف خط تولید نداشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه مسائل بانکی نیز بنا شد واحدهای تولیدی درخواست‌های خود را در سامانه ستاد تسهیل ثبت کنند و پس از بررسی‌های کارشناسی مواردشان را در کارگروه استانی ستاد تسهیل طرح موضوع کنیم و با حضور اعضای کارگروه تصمیم گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحدهای صنعتی واحدهای تولیدی بدهی بانکی واحدهای تولیدی واحدهای صنعتی سازمان صمت ستاد تسهیل جلسه ای بنا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند