Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@03:51:54 GMT

خروج اسکوچیچ از یک استرس و استراحت در زادگاه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۵۴۰۰

خروج اسکوچیچ از یک استرس و استراحت در زادگاه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اطمینان از ابقای خود همچنان در سفر تفریحی اروپا به سر می‌برد و خبری از او نیست.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی فوتبال ایران با عملکرد درخشان دراگان اسکوچیچ توانست به عنوان نخستین تیم قاره جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کند تا بتواند فرصت مناسب برای برنامه‌ریزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ پس از جنجال فراوان در عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم در ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ توانست جایگاه خود را در قامت سرمربی حفظ کند تا در دیدارهای نوروزی مقابل کره جنوبی و لبنان روی نیمکت بنشیند.

او پس از شکست دو بر صفر مقابل کره جنوبی با انتقاد فراوان اهالی فوتبال روبرو شد اما وضعیت اسفبار مالی و جنگ قدرت در راهروهای فدراسیون فوتبال سبب شد تا میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با نظر سایر اعضای هیأت رئیسه تصمیم به حفظ او بگیرد.

اسکوچیچ نیز پس از این بازی‌ها به دلیل مشکلات اداری برای دریافت ویزای کار خود مجبور شد با اندکی تأخیر راهی کرواسی شود اما در همان روزهای حضورش در تهران نیز هیچ نشست مشترکی با سرپرست، دبیر کل و مسئولان اجرایی تیم ملی برای برنامه‌ریزی اردوهای تیم ملی ایران نداشت.

ماجدی پس از رفتن اسکوچیچ برای استراحت در زادگاه و کشورهای اروپایی در پاسخ به اینکه برنامه‌های تیم ملی ایران جهت حضور قدرتمندانه در جام جهانی قطر، به کجا ختم شده است اظهار داشت: منتظر هستیم آقای اسکوچیچ برنامه‌اش را پس از استراحت بدهد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در حالی اردوهای تیم ملی ایران را منوط به بازگشت سرمربی دانست که فاصله یک ماهه تا شروع دور اول بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی (فیفا دی) باقی مانده است اما همچنان خبری از بازگشت آقای سرمربی و برنامه او در راستای تقویت تیم ملی ایران نیست.

به نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی ایران با عبور از استرس ماندن در قامت نفر اول کادر فنی حالا مشغول استراحتی غیرمعمول است که تبعات آن می‌تواند برای «یوز» ها در جام جهانی خطرناک باشد.

اسکوچیچ و دستیاران خارجی غایبان دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور خواهند بود. او در تعطیلات لیگ برتر به زادگاه خود برگشته است اما خبری از دیدار او با لژیونرها و گفتگو با مربیان آنها برای بررسی شرایط بازیکنانی که اسکلت تیم ملی را در جام جهانی تشکیل می‌دهند، نیست.

باید از فدراسیون فوتبال پرسید حالا که به خاطر مشکلات مالی توان تغییر سرمربی تیم ملی را نداشته است آیا نباید پیگیر حضور او و دریافت برنامه‌های مدونش برای موفقیت در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا بود؟



منبع: خبرگزاری مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

او در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!