Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@13:31:53 GMT

۸۰ بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۵۵۹۹

۸۰ بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد

در ماه ضیافت الهی ۸۰ بسته معیشتی کمک مومنانه بین نیازمندان در زاهدان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از تداوم رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان خبر داد و گفت: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم است که از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا افراد نیازمند کمبودی را احساس نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید بر ادامه کمک مومنانه، کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب کمک های مومنانه ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه به مناسبت ماه مبارک رمضان ۸۰ بسته معیشتی با حفظ شان و کرامت بین افراد شناسایی شده، توزیع شد.

وی ارزش ریالی هر بسته را پنج میلیون ریال عنوان و تاکید کرد: برنج، حبوبات، خرما، روغن از جمله اقلام موجود در بسته های معیشتی است.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کرونا ادامه داشته و مانع کسب و کارهای مردم باشد، برای کمک‌رسانی به نیازمندان تلاش خواهیم کرد؛ بعد از آن نیز در طول سال، کمک‌رسانی‌هایی به همت مردم خیرخواه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین