Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس داوری در خصوص صحنه جنجالی بازی پورتو و براگا حرف زده است

پائولو پریرا می گوید مهدی طارمی شب گذشته قصد فریب داور را نداشته است.

به گزارش طرفداری، پورتو شب گذشته در چارچوب هفته سی و یکم لیگ پرتغال برابر براگا با یک گل شکست خورد تا قهرمانی زودهنگام این تیم تحت تاثیر قرار بگیرد. عملکرد «هوگو میگوئل» داور این بازی صدای اعتراض سرمربی و کاپیتان پورتو را در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پپه» کاپیتان پورتو در پایان مسابقه مدعی شد فشار رسانه‌ای از سوی دو باشگاه بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون باعث شده است تا داوران برای اعلام پنالتی روی مهدی طارمی تحت تاثیر قرار بگیرند. پپه همچنین اعتقاد داشت داور باید سه پنالتی برای پورتو اعلام می‌کرد.

 

همچنین «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری از اینکه داور در حد و اندازه این مسابقه نبوده، انتقاد کرد و گفت که مشابه با این اتفاق سال گذشته هم برای پورتو رخ داده بود.

صحنه پنالتی مربوط به مهدی طارمی در دقیقه ۴۵ رخ داد؛ زمانی که «یان کوتو» مدافع برزیلی براگا در محوطه جریمه این تیم برای دفع توپ با سر روی هوا بلند می‌شود و هنگام فرود به زمین، ضربه‌ای به پای طارمی می‌زند.

 

داور بعد از این برخورد و به زمین افتادن طارمی دستور به ادامه مسابقه می‌دهد و توجهی به اعتراض بازیکنان پورتو نمی‌کند.

تصاویر تلویزیونی حتی نشان می‌دهد طارمی (احتمالاً در پایان نیمه نخست) در حال گفتگو با داور بر سر آن صحنه است تا میگوئل را به اشتباهی که در عدم اعلام پنالتی داشته قانع کند.

داور مسابقه اما با حرکت دست نشان می‌دهد طارمی در محوطه جریمه براگا شیرجه زده است.

 

در همین ارتباط، «پائولو پریرا» کارشناس داوری درباره سه صحنه مشکوک به پنالتی برای پورتو اظهار نظر کرد و گفت:

در دقیقه ۴ پنالتی واضح روی «اوانیلسون» گرفته نشد و این پنالتی آشکار بود.

وی برخورد توپ به دست «المصراتی» بازیکن براگا را اتفاقی دانست و تاکید کرد که تصمیم داور برای عدم اعلام پنالتی برای پورتو درست بوده است.

این کارشناس داوری درباره خطا روی مهدی طارمی گفت:

طارمی از سوی یان کوتو ضربه خورد. هیچ شبیه سازی (از سوی طارمی) صورت نگرفت اما این برخورد را می‌توان دو طرفه تفسیر کرد. به نظر من چون این برخورد اتفاقی بود، داور حق داشت که چیزی اعلام نکند. البته من نظرات دیگر را هم می‌پذیرم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارشناس داوری مهدی طارمی برای پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

فریئری کاپوتی و همکارانش در سری آ تاریخ‌ساز شدند.

طرفداری | برای اولین بار، یک تیم داوری زن، سوت بازی اینتر و تورینو را به دست می‌گیرد.

در یک اتفاق بی‌سابقه در تاریخ سری‌آ ایتالیا، برای اولین بار یک تیم داوری متشکل از زنان، مسئولیت قضاوت یک مسابقه را بر عهده خواهد گرفت. این تیم در دیدار روز یکشنبه بین دو تیم اینتر و تورینو سوت خواهد زد. ماریا سوله فریئری کاپوتیبه عنوان داور وسط، فرانچسکا دی مونته و تیزیانا تراشیاتی نیز به عنوان کمک داوران در این دیدار حضور خواهند داشت.

فریئری کاپوتی که پیش از این به عنوان اولین زن داور در سری‌آ ایتالیا تاریخ‌سازی کرده بود، اکنون با رهبری یک تیم داوری از زنان، گامی دیگر در جهت ارتقای جایگاه زنان در دنیای داوری فوتبال برداشته است. گفتنی است خانم فریئری کاپوتی در مهرماه 1401 و در دیدار ساسولو و سالرنیتانا در هفته هشتم سری آ 2022/23 که با برتری 5-0 ساسولو خاتمه یافت، داور این بازی به عنوان یک زن بود تا او به عنوان اولین داور زن سری آ لقب بگیرد.

روز تاریخی فوتبال ایتالیا؛ قضاوت اولین داور زن در سری آ / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم