Web Analytics Made Easy - Statcounter

شباب الاهلی خود را برای بازی برابر فولاد آماده می کند

مهدی قائدی و احمد نوراللهی در تمرین شباب الاهلی شرکت کردند.

به گزارش طرفداری، تیم فولاد از ساعت 45 دقیقه بامداد فردا(چهارشنبه) در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 برای تعیین تکلیف صدرنشین گروه با شباب الاهلی دبی رقابت می کند.

شباب الاهلی شب گذشته آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با شاگردان نکونام انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان که در دو بازی اخیر شباب الاهلی از لیست تیمشان خط خوردند در این تمرینات حضوری فعال داشتند.

در پایان تمرینات قائدی به همراه چند همبازی اش با ژست نمایش قدرت آمادگی خود را برای دیدار با فولاد اعلام کرد. باید دید تصمیم مهدی علی برای این بازی چه خواهد بود و آیا دو بازیکن ملی پوش ایرانی بعد از غیبت در دو بازی اخیر، مقابل فولاد به ترکیب تیم اماراتی برمی گردند.

فولاد با 11 امتیاز صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده است. شباب الاهلی با 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شباب الاهلی دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۱ تک گل تیم فولاد را به ثمر رساند؛ در دقیقه ۶۰ امین کاظمیان گلزنی کرد و موجب کامبک آلومینیوم شد.

خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد کد خبر 749864

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)