Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه چرا سرمربی تیم ملی به هیچ دفاع راستی به غیر از محرمی اعتقاد ندارد سئوالی است که هنوز جواب روشنی برایش پیدا نشده است.

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ در ۱۴ بازی رسمی (به غیر از مسابقات تدارکاتی) هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشته و در ۱۲ بازی از صادق محرمی به عنوان دفاع راست بهره برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینجاست در یکی از بازی‌های حساسی که محرمی به دلیل محرومیت در ترکیب حضور نداشت (دیدار مقابل کره جنوبی در سئول)، شجاع خلیل‌زاده در این پست به میدان رفت و در ادامه هم به دلیل مصدومیت جای خودش را به عارف غلامی داد!

شجاع و عارف هر دو مدافع میانی هستند، اما در بازی مقابل کره جنوبی در پست غیرتخصصی بازی کردند.

در این بین صالح حردانی و جعفر سلمانی هر کدام یک نیمه و دانیال اسماعیلی‌فر ۵ دقیقه فرصت بازی را پیدا کردند که آن هم به دلیل محرومیت و مصدومیت مدافع راست فیکس تیم بوده است.

در اینکه محرمی بازیکن مستعدی است تردیدی وجود ندارد، اما نیمکت نشینی‌های سریالی او در دیناموزاگرب و همچنین عملکرد نه چندان چشمگیرش در تیم ملی سبب شده تا در ذهن بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران این سئوال ایجاد شود که چرا از هیچ دفاع راست دیگری در ترکیب تیم ملی استفاده نمی‌شود؟

در آخرین لیستی که از سوی اسکوچیچ اعلام شد نام بازیکنانی مانند رامین رضائیان و صالح حردانی گنجانده نشد و با اینکه محرمی یک بازی محروم بود، باز هم سرمربی تیم ملی به سایر مدافعان راست ایران اعتماد نکرد.

اینکه چرا سرمربی تیم ملی به هیچ دفاع راستی به غیر از محرمی اعتقاد فنی ندارد سئوالی است که هنوز کسی جواب روشنی برایش پیدا نکرده است و این مسئله انگیزه بازیکنان را در لیگ برتر کاهش می‌دهد.

تیم ملی برای رقابت‌های بزرگی مثل جام جهانی حداقل به دو دفاع راست نیاز دارد و بد نیست که اسکوچیچ نیم نگاهی هم به رقابت‌های لیگ‌برتر داشته باشد تا بهترین و شایسته‌ترین نفرات را به قطر اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: عربشاهی: بازیکنان بی‌کیفیت توسط دلال‌ها به تیم‌ها قالب می‌شوند/ انتشار لیست مازاد باعث تفرقه در پرسپولیس شده 

انتهای پیام/

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال صادق محرمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال صادق محرمی دفاع راست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تا حد زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران، پرسپولیس در شرایطی میزبان سپاهان است که سرخ‌ها با کلین شیت‌های متوالی‌شان در لیگ برتر عنوان برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را تا هفته بیست و چهارم به دست آورده‌اند.

از طرفی سپاهانی‌ها که ۴۴ گل زده‌اند و با اختلاف زیاد برترین خط حمله لیگ هستند باید در ورزشگاه آزادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس تلاش کنند.

پرسپولیس که در پی رسیدن به صدر جدول است نمی‌خواهد مقابل برترین خط حمله لیگ قافیه را ببازد و باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند به روند کلین شیت‌های‌شان در لیگ ادامه بدهند یا خیر.

دیگر خبرها

  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند