Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بیست و سومین روز بدون فوتی در سال جدید ثبت شده و هر روز نسبت به روز گذشته شرایط مداومی در ثبت آمار ابتلا به بیماری و ترخیص شاهد هستیم. - اخبار استانها -

علی محمدیان‌اردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: روزهای بدون فوتی کرونایی در استان ادامه دارد و این نشانه خوبی از وضعیت کرونا در استان است که بیست و سومین روز بدون فوتی در سال جدید ثبت شده و هر روز نسبت به روز گذشته شرایط مداومی در ثبت آمار ابتلا به بیماری و ترخیص شاهد هستیم که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ابتلای 11 مبتلای جدید به بیماری در استان اردبیل در طول 24 ساعت گذشته رقم خورده و 11 بیمار نیز با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان مرخص شده‌اند و مجموع بیماران بستری کرونا به 42 نفر رسیده است که به همین منظور پیش‌بینی می‌شود موج ششم کرونا مهار شده باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: همچنان وضعیت استان اردبیل با شرایط کنونی ادامه دارد و وضعیت کرونایی استان اردبیل در شرایط آبی و زرد قرار دارد که شهرستان پارس‌آباد جزو شهرستان آبی و بقیه شهرستان‌ها جزو شهرستان‌های با وضعیت زرد هستند که در استان اردبیل ادامه دارد.

3 بیمار جدید کرونایی در کاشان شناسایی شد/فوتی کرونایی در 24 ساعت گذشته ثبت نشد126 بیمار جدید مبتلا  به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدندموج ششم کرونا در استان کرمان را پشت سر گذاشتیم/ استقبال کم از دز سوم و واکسیناسیون کودکان در استان

محمدیان‌اردی تصریح کرد: تزریق واکسیناسیون نیز در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد که در مجموع تزریق 2 میلیون و 211 هزار و 2=383 دز واکسن انجام شده و همچنان نیز با جدیت ادامه دارد که انتظار داریم با فرهنگ‌سازی‌های لازم نسبت به واکسیناسیون مردم استان انجام یابد که این موضوع بسیار مهم و اساسی است.

وی اظهار کرد: از مردم استان انتظار داریم نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، سیستم تهویه مناسب و جلوگیری از عادی‌انگاری بیماری اهتمام بورزند و با تلاش در این زمینه بیماری را مهار کنند که این مسئله در حال حاضر بیش از هر مسئله دیگری باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/142/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل بدون فوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد