Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع و باطری دکل‌های مخابراتی در مازندران، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او می‌گوید: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه به ۳ سارق سابقه دار در این شهرستان مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سردار میرزایی پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع و ۲۷ فقره سرقت باطری دکل‌های مخابراتی در استان‌های مازندران و برخی از شهرستان‌های حوزه تهران اعتراف کردند.

او می‌گوید: در ادامه رسیدگی به پرونده، ماموران موفق به شناسایی متصدی ۲ واحد صنفی خرید و فروش ضایعات که با متهمان همکاری می‌کردند و کشف مقادیری اموال سرقتی در این ارتباط شدند.

به گفته سردار میرزایی متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و از ادامه تحقیقات پلیسی در این زمینه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم برق سرقت اموال مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت