Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور درباره انتشار برخی اخبار درباره جابجایی استانداران در فضای مجازی، گفت: آنچه در فضای مجازی پخش شده کاملا تکذیب می‌شود و استانداران مشغول خدمت هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که در محل وزارت کشور برگزار شد، طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز وضعیت کرونا در کشور را بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدلله در موقعیت خوبی قرار داریم اما این شرایط به هیچ‌وجه نباید موجب عادی‌انگاری شود. رعایت شیوه‌نامه‌ها در برنامه‌های آتی و در برنامه روز قدس و نماز عید فطر، مورد تأکید است.

وی افزود: هم‌چنین درباره وضعیت کرونا در جهان نیز بررسی شد و نیازی به اتخاذ تصمیمات جدیدی برای ورود و خروج از کشور وجود ندارد. میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کشور حدود 60 درصد است و متأسفانه عادی‌انگاری صورت گرفته و این به ما ضرر خواهد زد و از مردم عزیزمان می‌خواهیم با رعایت بهتر شیوه‌نامه‌ها به سلامت خود کمک کنند تا این وضعیت خوب را نگه داریم و دچار مشکل نشویم.

وزیر کشور هم‌چنین خاطر نشان کرد: بر لزوم تزریق دوز سوم تأکید داریم و از مردم عزیز می‌خواهیم که زودتر در این زمینه اقدام کنند. درباره اصناف نیز مجددا اعلام می‌کنیم که برای دریافت «QR code» به جهت اتصال به سامانه مدیریت هوشمند اقدام کنند. 936 مورد پلمپ اصناف متخلف را داشتیم و از اصناف می‌خواهیم که شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنند تا نیازی به این اقدامات نباشد.

وحیدی در ادامه اظهار داشت: آمار حضوری شدن آموزش و پرورش 92 درصد است و در این مدت، هیچ مورد گزارشی از وضعیت نامناسب در آموزش و پرورش نداشتیم و سلامت دانش‌آموزان در وضعیت خوبی است.

وی درباره سویه‌های جدید کرونا بیان کرد: ما در این زمینه بحث و بررسی داشتیم و فعلا تحول خاصی در این‌باره وجود ندارد ولی مراقبت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وزیر کشور درباره احتمال اعمال محدودیت برای تعطیلات عید فطر، تصریح کرد: چنین محدودیتی نداریم و سفر آزاد است ولی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید داریم؛ هم‌چنین اینکه اقامه نماز عید فطر در مساجد و مصلاها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

وحیدی در پاسخ به سوالی درباره انتشار برخی اخبار درباره جابجایی استانداران در فضای مجازی، گفت: آنچه در فضای مجازی پخش شده کاملا تکذیب می‌شود و استانداران مشغول خدمت هستند و طرح چنین موضوعاتی کمکی برای بهبود وضعیت کشور نمی‌کند.

وی درباره روند تردد زوار از مرز زمینی عراق بیان کرد: ما رایزنی‌های لازمه را انجام داده‌ایم اما هنوز مرز زمینی بدون ویزا و روادید بسته است و صرفا با روادید می‌توان به‌صورت زمینی وارد عراق شد اما در تلاش هستیم که به نتیجه برسیم.

وزیر کشور در ادامه در پاسخ به سوالی درباره وقایع اخیر در مرز دوغارون نیز تصریح کرد: آنچه رخ داده، حاصل مقداری سوءتفاهم مسئولان افغانستان درباره محدوده مرز است و به آنان یادآوری شد که محدوده مرزی را رعایت کنند و به آنان تذکرات لازم داده شده و امیدواریم توجه کنند و نباید افرادی بر اثر سوءبرداشت، دوستی دو ملت را دچار خدشه کنند. اگر تحولی در این عرصه رخ بدهد، ملت عزیز افغانستان از آن ضرر می‌کنند و حمل و نقل جاده‌ای و خرید مایحتاج آنان از مرز صورت می‌گیرد و مردم عزیز افغانستان از این کار ضربه می‌خورند و اگر ابهامی هم وجود دارد، باید بین مسئولین دو کشور طرح و رفع بشود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا احمد وحیدی دولت سیزدهم وزیر کشور ویروس کرونا احمد وحیدی دولت سیزدهم وزیر کشور فضای مجازی وزیر کشور شیوه نامه ها عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • خدشه‌دار شدن استقلال دانشگاه؛ «دخالت‌ها در دانشگاه زیاد شده است»
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم