Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اسماعیل مسعودی کوشک برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در یاسوج، یک مزرعه ی کشت خشخاش کشف و امحاء شد.

اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن اعلام این خبر، گفت: با ارائه ی گزارشی از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان، شناسایی و رصد اطلاعاتی آن در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی کِوِشک در ادامه اظهار داشت: دستورات قضایی مقتضی به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد و فرماندهی یگان امداد ابلاغ و با انجام هماهنگی های لازم، مزرعه خشخاش در اکبر آباد یاسوج کشف شد.

وی افزود: در این مزرعه بیش از پانصد بوته ی خشخاش کشت شده بود و با حضور مقتدرانه ی پرسنل خدوم ناجا و یگان امداد شهرستان امحاء و معدوم سازی انجام، و یک نفر متهم در همین ارتباط دستگیر، و جهت برخورد قانونی، پرونده ی قضایی تشکیل شد.

مسعودی کِوِشک معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا و پرسنل یگان امداد شهرستان اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال و بصورت مستمر اجرا خواهدشد.

وی درپایان گفت:  از شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد محترم تقاضا داریم تا درصورت مشاهده ی چنین مواردی موضوع را جهت برخورد قانونی از طریق خط ارتباطی "سامد ک.ب" با شماره09172109773  گزارشات و مطالب خود را، به منظور بررسی، از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه به دادستان عمومی و انقلاب ارسال، و یا به نیروی انتظامی اعلام نمایند

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: خشخاش یاسوج شناسایی مسعودی ک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند