Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:27:48 GMT

مخالفت با اردوی حدادی در آمریکا حتی با پول شخصی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۶۵۱

خبر برنامه احسان حدادی برای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقه این سوال را مطرح کرده است که آیا این وزشکار قانون فدراسیون دوومیدانی در مورد عدم پرداخت هزینه‌های اردوی برون مرزی را اجرا می‌کند یا نه؟

به گزارش تابناک ورزشی، قرار است احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا بار دیگر به آمریکا سفر کند تا به گفته خود در چند مسابقه معتبر شرکت کند و چند روزی را هم زیر نظر مک ویلکینز مربی آمریکایی به تمرین بپردازد تا ایرادت تکنیکی خود را برطرف سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده بود که بساط اردوهای پرهزینه برچیده می‌شود و تنها بر اساس سطح‌بندی ورزشکاران به میزان هزینه اردوی داخلی به ورزشکارانی پرداخت می‌شود که قصد حضور در اردوها و مسابقات برون مرزی را دارند و مابقی هزینه باید به صورت شخصی یا از طریق اسپانسر تامین شود.

ماجرای اردوهای احسان حدادی در آمریکا هم یکی از چالش‌های همیشگی دوومیدانی بوده که گاهی موجب انتقاد سایر ورزشکاران شده که چرا چنین هزینه‌هایی باید صرف تنها یک ورزشکار شود. در این شرایط خبر سفر دوباره این ورزشکار به آمریکا بار دیگر به حواشی هزینه‌های دلاری دامن زده است و در حالی که فدراسیون به دلیل بدهی‌های مالیاتی تحت فشار قرار دارد، انتقادات را هم بیشتر کرده است.    

علی رضایی، دبیر فدراسیون به ماجرای سفر احسان حدادی به آمریکا اشاره و بیان کرد: آقای حدادی قرار نیست هیچ اردویی در آمریکا داشته باشد. قبلا هم اعلام کرده‌ایم هر ورزشکاری حتی اگر بخواهد با هزینه شخصی به اردوی برون مرزی برود باید این موضوع در کمیته تخصصی فدراسیون بررسی شود و بعد از تایید به شورای برون مرزی می‌رود. از طرفی اگر فدراسیون هم بخواهد هزینه‌ای بدهد به میزان هزینه اردوهای داخلی پرداخت می‌کنیم.

او افزود: قرار است برای احسان حدادی دعوتنامه ارسال شود که در دو مسابقه سطح بالا شرکت کند. در این صورت هیچ هزینه‌ای از طرف فدراسیون پرداخت نمی‌شود چون بر اساس دعوتنامه هزینه‌های ورزشکار در یک بازه زمانی مشخص بر عهده برگزار کننده مسابقه است. البته هنوز دعوتنامه‌ای نیامده و اگر ارسال نشود حدادی شرکت نمی‌کند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه حدادی گفته باید مدتی را با مربی خود تمرین کند، به ایسنا گفت: وقتی به آمریکا می رود بر اساس برنامه برگزار کننده مسابقه چند روز قبل، حین مسابقه و بعد از مسابقه در آنجا حضور دارند که در این زمان می‌تواند از مربی خود استفاده کند. البته مک ویلکینزهیچ قراردادی با فدراسیون ندارد و در مدتی که حدادی در ایران تمرین می‌کرد به صورت مشاوره‌ای با او در ارتباط بود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه مک ویلکینز بدون قرارداد و دریافت هزینه حاضر به همکاری با احسان حدادی شده، بیان کرد: این یک بحث دوستانه است. فدراسیون قرار نیست هزینه‌ای برای مربی آقای حدادی پرداخت کند. خود من هم تعدادی شاگرد دارم که هیچ هزینه‌ای از آنها نمی‌گیرم. گاهی مربی با ورزشکاری کار می کند که ریالی هم نمی‌گیرد اما وقتی وزشکار به رکورد و عددی رسید دیگر بحثش فرق می‌کند و بحث قرارداد مطرح می‌شود. آقای حدادی هم  در این مدت آسیب داشت و شرایط بدنی خوبی نداشت الان دوباره می‌خواهد به رکوردهای قبلی برسد. از طرفی بحث ۱۵ روز با یکی دو ماه خیلی فرق می‌کند و قرار نیست برای چند روز قرارداد منعقد شود.

رضایی در ادامه افزود: تا این ساعت و این روز فدراسیون هیچ هزینه‌ای برای مربی آقای حدادی پرداخت نکرده است. بعد از این بستگی دارد که آقای حدادی به عدد خوبی برسد که ما مجاب شویم با مربی خود همکاری کند. فدراسیون برای چند روزی هم که قرار است با مربی خود در آمریکا کار کند هیچ هزینه‌ای  پرداخت نمی‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس دعای روز بیست و چهارم رمضان احسان حدادی پرتاب دیسک فدراسیون دوومیدانی ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس دعای روز بیست و چهارم رمضان هیچ هزینه ای احسان حدادی آقای حدادی برون مرزی مربی خود چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی گفت‌وگویی درخصوص اظهاراتی مبنی بر موکول کردن ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب به پذیرش بار مالی آن از سوی دولت، تاکید کرد: اخیراً مکاتبه‌ای از سوی مجلس شورای اسلامی مجدداً درخصوص ماده‌ای صورت گرفته بود که در آن ماده قید شده هزینه‌های حمایت از فرهنگ عفاف و تقویت بنیان خانواده، به‌عنوان هزینه قابل‌قبول مالیاتی تلقی شود و این نوعی مشوق سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در این زمینه است.

وی افزود: دولت طبیعتاً با اقدامات حمایتی در حوزه‌های تبلیغی، ترویجی و فرهنگ‌سازیِ مقوله‌های مرتبط با حجاب و عفاف و حمایت از بنیان خانواده موافق است و بحثی در این‌زمینه وجود ندارد. درخصوص کلّیت لایحه عفاف و حجاب نیز قبلاً گفتیم که قوانین موجود در حوزه‌های مختلف اجرائی، فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی، انتظامی و قضائی روشن است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: شاید ضرورتی به تصویب قانون نداشته باشیم و هیچ الزامی نبود که این مسئله معطل مانده باشد تا یک قانون تصویب شود که اقدامی در این‌زمینه انجام بگیرد. قبلاً رفت‌وبرگشت‌هایی در این زمینه انجام شده بود و مذاکراتی در جلسات نهادهای مختلف صورت گرفته بود و لایحه‌ای از سوی مرجع قضائی تقدیم دولت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: دولت با همراهی و همدلی و همچنین با اصلاحات حداقلی در سریع‌ترین زمان ممکن، طبق تعیین تکلیفِ قانون اساسی مبنی بر اینکه لوایح قضائی باید از مسیر دولت به مجلس تقدیم بشود، لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

وی عنوان کرد: به‌نظر می‌رسد الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901235

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد