Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:45:56 GMT

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۶۸۷

پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان ایران-دفتر تبریز، خانه مستند تبریز، انجمن پویانمایی استان، در راستای  تداوم اهداف چهارده دوره از همایش‌ها و جشنواره‌ها فیلم (سیب و تبریز) و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان تبریز اقدام به برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی امینی، دبیر جشنواره فیلم تبریز اظهار کرد:  پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز با هدف ارزش نهادن به جایگاه هنر هفتم و گسترش و پویایی فعالیت‌های سینمایی در استان، تأکید بر ضرورت تولید فیلم و ترغیب فیلم‌سازان استان به ساخت فیلم، شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های سینماگران، ایجاد فضای پویا میان جوانان و اهالی سینما برگزار خواهد شد.

امینی گفت: ما برنامه داریم تا در کنار پخش فیلم و بخش رقابتی با برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی و قضاوت کارشناسانه‌ی آثار تلاش کنیم تا قدمی در راه ارتقای سطح آثار فنی و کیفی تولیدات سینمایی برداریم.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با کیفیت قابل قبول می‌تواند در مردمی کردن هنر هفتم و بالا بردن سواد سمعی و بصری افراد جامعه و همچنین در معرفی قدمت فرهنگی هنری آذربایجان مؤثر باشد.

امینی درباره‌ی جزئیات این فراخوان اذعان کرد: موضوع فیلم‌های این جشنواره آزاد است و فیلمسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستانی، مستند، پویا نمایی، تجربی و نماهنگ به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کنند.

پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود که بخش اصلی مربوط به رقابت میان فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد (مختص فیلمسازان آذربایجان شرقی) و بخش جنبی شامل اکران فیلم‌های بلند تولید شده در سینمای آذربایجان می‌باشد.

امینی، همچنین خبر داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ماه می‌باشد و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق وبسایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین از لینک مستقیم  https://formafzar.com/form/tabriz15 فرم فراخوان را دریافت و قوانین مربوط به جشنواره را مطالعه کنند. 

شایان ذکر است، زمان برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره فیلم تبریز، نیمه دوم تیرماه است می‌باشد و راه‌های ارتباطی با دبیرخانه شامل و به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی (www.azarsh.farhang.gov.ir)، صفحه مجازی tabrizfilm_festival و همچنین پست الکترونیک tabrizfilmfest@gmail.com می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هادی امینی فارس تبریز فیلم سینمایی هنر هفتم جشنواره فیلم سیب جشنواره فیلم تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی