Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان آلومینیوم و نساجی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فینال جام حذفی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید فاضلی مربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل نساجی اظهار داشت: از مسئولین شهری و استانی تشکر می‌کنم که به تیم انرژی مثبت دادند و کنار ما بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت ایرالکو تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به تیم خوب نساجی بابت حضور در فینال تبریک می گویم. قطعا شایسته این حضور بودند. خوشحالیم دو تیم ریشه دارو پرهوادار فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد. امیدوارم در یک نبرد جوانمردانه همراه با اخلاق و ارزش های فنی هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد، برنده شود.

مربی آلومینیوم گفت: نساجی یکی از تیم های قابل احترام لیگ ما است. شایسته حضور در فینال بودند. مثل ما مسیر سختی را برای رسیدن به فینال طی کردند. شناخت خوبی از این تیم داریم. چه از نظر فردی و چه از نظر تفکرات کادرفنی حریف شناخت کافی داریم. در جام حذفی جدا از بحث فنی و استقامت بدنی، مهمترین فاکتور استقامت ذهنی است. هر تیمی بتواند شرایط ذهنی خودش را تا سوت پایان فینال حفظ کند، این جام را می تواند به دست بیاورد.

فاضلی افزود:‌ بعد از بازی با پرسپولیس سعی کردیم، فضای آرامی برای بچه ها فراهم کنیم. ممنوع المصاحبه بودیم. در فضای رسانه فعال نبودیم و تلاش کردیم از نظر ذهنی بازیکنان را برای مسابقه فینال آماده کنیم. آنها هم بازخورد خوبی به ما دادند. خداراشکر شرایط خوبی از نظر تمرینی داشتند. خوب تلاش کردند و امیدوارم در کنار تمام این مسائل شرایط ایده آل برایشان رقم بخورد و به آنچه لیاقتش را دارند، برسند. ما هم دعا می کنیم به قهرمانی برسند. ما هم در کنارشان هستیم. سخت تلاش کردیم و وقت گذاشتیم که در این مسیر کمکشان کنیم.

فاضلی در مورد اینکه آیا آلومینیوم آمادگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، عنوان کرد: اگر 3 شهر در ایران از نظر سخت افزاری و نرم افزاری شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند، یک از آن‌ها اراک است. زمین‌ها و مجموعه ورزشی استاندارد و خیلی خوبی دارد. زیرساخت های خوبی دارد. فقط جزئیاتی هست که به سرعت حل می شوند. در خیلی از شهرها مانند قائمشهر یا جنوب کشور کار کردم. به جرات می گویم؛ اراک جزو سه شهری است که از نظر زیرساخت شرایط حضور در مسابقات بین المللی را دارد.

مربی آلومینیوم در مورد انگیزه‌های شخصی اش برای شکست دادن تیم سابق، گفت: به هرحال فوتبال رفت و آمد دارد. مهم این است که اخلاق را رعایت کنیم. شاید در زمین بجنگیم اما با هم دوست هستیم. در آلومینیوم هم سه دوره بودم. در نساجی هم این شرایط را داشتم. در هر دو تیمی که سه تایی بودم، الان مقابل هم هستیم ولی برایم حساسیتی ندارد. این روزها را زیاد تجربه کردم. این رفت و آمدها زیاد است. امیدوارم هر تیمی از لحاظ فنی لایق باشد، به دور ازتنش و همراه با اخلاق مداری برنده شود.

وی افزود: کادرفنی آلومینیوم نشان داده از تنش گریزان است و سعی می کند در آرامش کارش را دنبال کند. سعی کردیم در این مدت که به همراه مهدی رحمتی آمدیم، وقتمان را بیشتر برای پیاده کردن فلسفه فوتبالی‌مان بگذاریم. زیاد دنبال حواشی نبودیم. این هم یک بازی است. به لحاظ فینال حساسیت های خاص خودش را دارد ولی از نظر این مسائل حاشیه ای هیچ حساسیتی ندارد. برای هردو تیم و هوادارانشان آرزوی موفقیت می کنیم.

وی در خصوص اینکه حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تیم آلومینیوم چقدر می تواند تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: خداراشکر به سطح انعطاف پذیری بالایی رسیدیم که چه تماشاگر باشد چه نباشد، خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم. ولی تماشاگر چاشنی فوتبال و حتی شدت بازی است. از نظر جسمانی هم حتی شدت بازی بالاتر می رود وقتی تماشاگر باشد.

فاضلی گفت: درست است بازی قبلی که در ورزشگاه آزادی انجام دادیم، تماشاگران کمی داشتیم ولی به خاطر همان اندک تماشاگرانی که از اراک و استان مرکزی آمدند، بچه ها یکی از انگیزه ها و باورهایشان این بود که آن ها را خوشحال به شهر و استانشان برگردانند. این مساله خیلی کمک می کند. هر شرایطی که مسئولین تصمیم بگیرند، ما آمادگی اش را داریم.

مربی آلومینیوم در مورد اینکه نساجی به لحاظ طولانی شدن بازی‌های قبلی شرایط سخت‌تری را برای رسیدن به فینال داشت، عنوان کرد: این مساله تاثیر گذار نیست چون هر دو تیم زمان کافی برای ریکاوری داشتند و هیچ تاثیر منفی نخواهد داشت. 8-7 روز زمانی کافی برای ریکاوری بوده و تاثیر خاصی ندارد.

 

*صداقت: رسیدن ما به فینال در حضور بزرگان هدیه الهی بود

مصطفی صداقت مربی نساجی در نشست خبری دیدار فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اظهار داشت: همیشه بازی پایانی و نهایی حساس، مهم و هیجان برانگیز بوده است. دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیدند و با پشت سر گذاشتن تیم‌های بزرگ شایستگی خود را اثبات کردند.

وی ادامه داد: اطمینان دارم بازی نساجی و آلومینیوم یکی از مهیج ترین و جاندارترین دیدار امسال لیگ و جام حذفی ما خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

مربی نساجی درباره اینکه آیا شهر قائمشهر در صورت قهرمانی این تیم امکانات لازم برای میزبانی از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: درمورد جزییات این موضوع مدیران باشگاه بهتر می‌توانند جواب بدهند اما می‌دانم پس از سفر رییس جمهور و تاکید وی برای رفع مشکلات، تمام مسئولان استانی تلاش دارند مسائل استادیوم وطنی را برطرف کنند. در سایر موارد فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. من نمی‌دانم آیتم‌های AFC برای میزبانی چیست اما مدیران باشگاه بهتر می‌توانند صحبت کنند.

صداقت که سابقه قهرمانی همراه با تراکتور در جام حذفی را دارد، درخصوص اینکه وی و ساکت الهامی بازیکنان نساجی را از لحاظ روحی به خوبی آماده دیدار با آلومینیوم کرده اند، گفت: بعد از بازی با تیم خوب مس کرمان تمام مدیران ارشد باشگاه و شخص الهامی تاکیدشان روی آرامش تیم بود تا مجموعه نساجی از حضور در این بازی لذت ببرد. نمی‌خواهیم به اتفاقات بعد از دیدار با آلومینیوم فکر کرده و خود را درگیر هیجانات بازی کنیم. ساکت الهامی همیشه تاکید دارد از بازی کردن لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه باشگاه تاکید دارد از فرصت خوب پیش آمده برای نمایش کیفیت فوتبالی و پتانسیل هواداران نساجی به بهترین شکل بهره برداری کنیم. شک نکنید اتفاقات خوبی می‌افتد. رسیدن به فینال جام حذفی در حضور همه بزرگان فوتبال ایران، شاید هدیه الهی بود به دل بزرگ و سخاوتمند رضا حدادیان بود که یک تنه بار تیم را به دوش کشید.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه تیم ما نسبت به تیم‌های دیگر هزینه مضاعفی داشت. هر هفته باید در شهرهای مختلف مسابقات را برگزار می‌کردیم. این فینال هدیه به ساکت الهامی و مجموعه تیمش بود که متانت به خرج دادند. هر هفته به عنوان میهمان از این شهر به آن شهر در پرواز بودیم. همچنین هدیه‌ای بود به هواداران ما که یک سال نتوانستند حتی یک تمرین تیم خود را ببینند. به همین خاطر تمام بازیکنان و مجموعه تیم فردا حق ندارند از رویایی که برای رسیدن به آن، خیلی سخت تمرین و خیلی جسورانه مبارزه و بازی کردند، یک قدم عقب بکشند.

صداقت افزود: به هواداران و مجموعه تیم قول می‌دهیم مثل یک جنگجوی مبارز تا آخرین لحظه مبارزه کنیم و پا پس نکشیم. باید خواسته هواداران را عملی کنیم و قول می‌دهم به زحمت مدد بازیکنان حمایت طرفداران اتفاقات خوبی برای ما می‌افتد.

وی درباره اینکه تا چه اندازه برای دیدار فردا دغدغه بازی زیبا دارند، پاسخ داد: در تمام بازیهای بزرگ ما در این فصل، کیفیت مسابقات نساجی خیلی واضح و مبرهن بوده است. این موضوع نه تنها دغدغه کادرفنی و بازیکنان بلکه مدیریت باشگاه است. برای اینکه تیم کیفیت فوتبالی خوبی داشته باشد،‌ حاضر شدند زیربار هزینه مضاعف بروند. استادیوم امام رضا(ع) را به این دلیل انتخاب کردیم. به لطف تلاش های سیف الله پور و مالک باشگاه یکی از بهترین های  زمین تمرین را انتخاب کردیم. همه این موارد مستلزم هزینه است‌. غیر از ساکت الهامی، دستیاران و بازیکنان، باشگاه هم چنین دغدغه ای دارد. حتی اگر بازی را واگذار کردیم، کیفیت فوتبال ما حریفان را اذیت کرد. تیم‌های دیگر را از لحاظ فنی و فوتبالی تحت فشار گذاشتیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی به دنبال فوتبال خوب است اما شاید نتیجه جور دیگری رقم بخورد.

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فینال جام حذفی ساکت الهامی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس