Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نشست روسای فدراسیون‌ها با سجادی و صالحی امیری برای دومین بار لغو شد

جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برای دومین بار پیاپی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، روسای فدراسیون‌های ورزشی قرار بود فردا (چهارشنبه 7 اردیبهشت) جلسه مشترکی با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک داشته باشند، اما امروز اعلام شد که این جلسه لغو و در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو این نشست در حالی صورت گرفت که پیش از این قرار بود جلسه مذکور چهارشنبه هفته قبل برگزار شود که یک هفته به تعویق افتاده بود. حالا هم این نشست یکبار دیگر به تعویق افتاده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳