Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:22:28 GMT

پرافتخارترین سرمربی جهان به ایران آمد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۸۱۲

پرافتخارترین سرمربی جهان به ایران آمد


به گزارش تابناک و طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، "آنتونیو گرا پی‌شه" سرمربی بزریلی مطرح هندبال ساحلی جهان که به عنوان پرافتخارترین مربی این رشته در جهان شناخته می‌شود هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را بر عهده گرفت.

بر همین اساس "آنتونیو گرا پی‌شه" پرافتخارترین سرمربی  جهان با قراردادی به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و مدیر فنی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو گرا پی‌شه به عنوان پرافتخارترین سرمربی ساحلی جهان در طول ۸ حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به ۵ عنوان نخست دست یافته و همچنین سابقه کسب سه عنوان قهرمانی ورلد گیمز در طول ۵ حضور در این رویداد را دارد. در کارنامه سرمربیگری او ۵ عنوان قهرمانی قاره‌ای در طول ۱۰ حضور به چشم می‌خورد و این مربی نام‌دار جهان سابقه یک قهرمانی در بازی‌های ساحلی جهان را نیز دارد.

کارنامه پر افتخار آنتونیو گرا پی‌شه سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران به شرح زیر است:

همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است آنتونیو گرا پی‌شه در طول حضور در ایران دوره‌های آموزشی و مربیگری را برگزار و در راستای دانش‌افزایی مربیان و سرمربیان ساحلی ایران گام برمی‌دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس دعای روز بیست و چهارم رمضان هندبال ساحلی هندبال ماه رمضان میانکاله فطریه روز قدس دعای روز بیست و چهارم رمضان هندبال ساحلی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد