Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:06:51 GMT

شکست شهدا مقابل ایرانجوان ته جدولی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۹۰۶

شکست شهدا مقابل ایرانجوان ته جدولی

شهدای بابلسر در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال کشور به تیم ته جدولی ایرانجوان بوشهر با نتیجه ۳ بر ۲ در ورزشگاه شهدای ساری باخت.

هنوز یک دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که ایرانجوان با ارسالی بلند از میانه میدان و نفوذ تندوتیز علی فتحیان در میانه خط دفاعی تیم شهدا به گل رسید.

تیم شهدا که اولین بازی را با هدایت عباس محمدعلی پور سرمربی جدید خود آغاز کرده بود، پس از دریافت این گل، کنترل بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را روی دروازه حریف تدارک دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دقیقه ۲۹ بازی، عارف اکبری سانتر ارسالی از سمت راست را با سر در اختیار سعید زارع قرار داد تا او با بغل توپ را وارد دروازه ایرانجوان کند.

تیم شهدا بار‌ها در نیمه اول بار‌ها صاحب ضربه کاشته پشت محوطه جریمه و کرنر شد ولی بازیکنان این تیم، برای دستیابی به گل بی رمق بودند.

بوشهری‌ها بار دیگر در دقیقه ۳۵، برخلاف جریان بازی و دقیقا مشابه دقیقه یک بازی توسط علی فتحیان مهاجم ریزچثه، اما سریع خود به گل دوم دست یافتند تا بازی در نیمه اول با برتری ۲ بر ۱ ایرانجوان پایان یابد.

در شروع نیمه دوم تیم بابلسر با سه تعویض و حضور محمد شاملی، امیرحسین رمضانزاده و حامد حسن زاده به جای علی بزرگیان، ایمان علیزاده و محمدجواد لورایی جان تازه‌ای گرفت.

سیدمحمدامین مهدیزاده و احمد کیا دیگر بازیکنان تعویضی تیم شهدا در این بازی بودند که جای سعید زارع و امیرحسین رمضانزاده را در زمین گرفتند.

فشار بی امان بابلسری‌ها در دقیقه ۵۹ به بار نشست. نفوذ سعید زارع از سمت راست و سانتر خوب او با ضربه جواد ابراهیمی منجر به گل تساوی تیم شهدا شد.

در دقیقه ۷۰ بازی، کمک داور به اشتباه گل صحیح تیم شهدا را آفساید اعلام کرد؛ گلی که امیرحسین رمضانزاده بر روی ارسال سعید زارع به ثمر رساند.

در دقیقه ۹۱، تیم شهدا باز هم غافلگیر شد و با دریافت گل، نتیجه بازی را ۳ بر ۲ به ایرانجوان واگذار کرد.

فرار علی فتحیان ستاره بازی و پاس درون محوطه جریمه او به آریا ماهینی مهاجم جوان و تازه وارد، گل برتری تیم ایرانجوان را به دنبال داشت.

عباس محمدعلی پور، تیمش را با ترکیب رسول مقصودی، سید احمد مهدی زاده، سعید زارع، سیداحد شفیعی، عارف اکبری، علی بزرگیان، ایمان علیزاده، حمیدرضا بابایی، ابوالفضل آذرنوشان، محمدجواد لولایی و جواد ابراهیمی به مصاف ایرانجوان فرستاد.

امیر شریفی داوری از استان خراسان رضوی این بازی را کمک علی فغانی و علیرضا محتشمی فر قضاوت کرد.

شهدای بابلسر با ۲۸ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه هشتم گروه اول لیگ ۲ فوتبال کشور قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای بابلسر لیگ دسته دوم فوتبال سازمان لیگ فوتبال سعید زارع تیم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا