Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@12:45:40 GMT

اردبیل/ نشت گاز ۱۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۰۵۱

رئیس فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: حادثه نشت گاز در یکی از مدارس شهرستان بیله سوار به وقوع پیوست و در این حادثه تعدادی از دانش آموزان با مسمومیت نسبی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش تسنیم، به نقل از فوریت‌های پزشکی استان، مجید محمدغریبانی از وقوع حادثه نشت گاز در یکی از مدارس شهرستان بیله سوار خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه تعدادی از دانش آموزان با مسمومیت نسبی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع یک فقره حادثه نشت گاز در مدرسه ابتدایی «فاطمیه» شهرستان بیله سوار اقدامات لازم برای پیگیری موضوع انجام شده که طبق گزارش همکاران ما در مرکز بیله سوار 14 نفر از دانش آموزان 10 تا 12 ساله با علائم نسبی مسمومیت با گاز مونوکسید به بیمارستان منتقل شدند.

محمدغریبانی با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد دانش آموزان مسموم شده در ساعات بعدی وجود دارد، گفت: همکاران اورژانس در محل مدرسه مذبور مستقر بوده و در حال معاینه پزشکی بقیه دانش آموزان هستند.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان اردبیل همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه گزارش فوتی یا هیچ گونه مسمومیت جدی نداشتیم.

به گفته غریبانی نشت گاز مربوط به نقص سیستم گرمایشی مدرسه بوده که در این حادثه متأسفانه نشتی نه در یک کلاس درس بلکه به صورت عموم در کل محیط مدرسه اتفاق افتاده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانش آموزان بیله سوار نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

 

 وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

 

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

 

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

دیگر خبرها

  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • از معلمی روی صندلی چرخدار تا معلمی در برفی که هم‌قد دانش‌آموزان است
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!