Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:25:20 GMT

رديابي و عيب‌يابي خودرو‌ با محصولي ايران‌ساخت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۷۰۶۷

خبرگزاری آریا-یک شرکت دانش‌بنیان محصولی کاربردی برای خودرو‌ها طراحی کرده که سه قابلیت عیب‌یابی، ردیاب و دزدگیر را به‌طور هم‌زمان اجرا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه دستگاه تخصصی عیب‌یابی، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای خودرو‌ها محصول تولیدی این شرکت است، گفت: این محصول سه عملکرد را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و هیچ نمونه دیگری وجود ندارد که بتواند همانند این دستگاه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عیب‌یابی از راه دور
میرکاوه روشن نیا افزود: در سال‌های اخیر گرایش به سمت استفاده از سیستم‌های مدرن امنیتی بیشتر شده است. دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای ارگان‌هایی که دارای خودرو‌های زیاد هستند و همین‌طور اداره‌های بیمه خودرو و حتی برای یک فرد عادی نیز می‌تواند مناسب است.
 وی بیان کرد: در خودرو‌های روز دنیا یک فرایند جدیدی تعریف شده به نام عیب‌یابی روی پروتکل اینترنت که صاحب خودرو در هرجایی که قرار دارد، می‌تواند از طریق تلفن همراه خودرو خود را عیب‌یابی کند، قابلیت عیب‌یابی از راه دور در دستگاه داخلی به‌صورت تخصصی انجام می‌شود.
انجام سه فرایند توسط یک محصول
روشن نیا ادامه داد: این محصول هنوز به مرحله عرضه نرسیده، اما در چند ماه اخیر روانه بازار می‌شود. دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر به‌طور هم‌زمان برای خودرو‌ها هیچ نمونه مشابه دیگری ندارد که بتواند هم‌زمان سه عملکرد با کیفیت بالا را انجام دهد.
 مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراحی مهندسی رایان خودرو اندیش با اشاره به اینکه عملکرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رضایت‌بخش بوده است، افزود: دستگاه عیب‌یاب، ردیاب و دزدگیر برای خودرو‌ها کاملاً بومی‌سازی شده و در حال حاضر در این شرکت 45 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عیب یابی ردیاب و دزدگیر طور هم زمان برای خودرو ها عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از مجهز شدن ماشین‌آلات دهیاری‌های استان به سیستم ردیابی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، سهراب امیری‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمران روستایی، اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین‌آلات دهیاری‌ها سیستم ردیابی جی پی اس بر روی ماشین‌آلات دهیاری‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش 500 دستگاه از ماشین‌آلات مختلف در دهیاری‌های استان بوشهر مستقر هستند، اظهار امیدواری کرد به‌زودی با انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های استان بوشهر کار نصب این سیستم بر روی ماشین‌آلات آغاز شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ابراز امیدواری کرد: با تجهیز ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها به دستگاه ردیابی و راه‌اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره‌گیری از این ماشین‌آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

امیری‌نژاد  اضافه کرد: از 619 روستای استان بوشهر 393 روستای آن دارای دهیاری هستند.

وی در ادامه از جذب سرباز جهادی در فرمانداری‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و جهادی در راستای کمک به توسعه فعالیت‌های عمرانی و جهادی در روستاها و ارتباط موثر نیروهای جهادی در سراسر استان با فرمانداری‌ها فراخوان چهارمین دوره جذب سرباز یا امریه جهادی منتشر شده است.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد: این مهم در راستای شناسایی ظرفیت‌های روستایی در همه حوزه‌ها معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری اجرایی می‌شود

امیری‌نژاد با بیان اینکه تاریخ اعزام مشمولین اول مرداد سال جاری است، افزود: عدم داشتن غیبت و کسر خدمت بومی بودن محل تقاضا، نداشتن بستگان نسبی و سببی در محل تقاضای خدمت و دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، از شروط جذب امریه جهادی است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل در اسلامشهر
  • خودروسازان به ازای هر ۱ میلیون دلار ارز تخصیصی، چه تعداد خودروی نو تولید کردند؟
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)