Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی خراسانی نسب تعداد مزارع مجاز شهرستان را ۲۴ مزرعه در سطحی به مساحت ۳۲۰ هکتار مطرح کرد.

او گفت: امسال دوره‌های مدیریت کیفیت آب و دوره مبارزه با بیماری‌ها برگزار شده که بازخورد‌های مثبتی از سوی بهره برداران به همراه داشته.

آقای خراسانی نسب به نوع فعالیت مرکز تکثیر و پرورش ماهیان بومی سوسنگرد اشاره نمود و افزود: بازسازی ذخایر آبی استان، رهاسازی بچه ماهیان انگشت قد جهت جلوگیری از انقراض نسل این ماهیان، ایجاد اشتغال پایدار تالاب نشینان و جوامع روستایی- محلی، کشت توام با کپورماهیان در استخر‌های خاکی و ایجاد تنوع گونه‌ای مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اداره شیلات شهرستان دشت آزادگان به صورت مستقیم و غیر مستقیم ۳۰۰ نفر در شهرستان به صورت کارآمد به فعالیت آبزی پروری مشغول هستند.

این مقام مسئول به تاثیر محدودیت‌های منابع آبی در میزان تولیدات آبزی پروری شهرستان نیز اشاره کرد.

بر همین اساس کم شدن بارندگی‌ها و کاهش ورودی رودخانه کرخه به خصوص در مناطق پایین دست نیسان، رُفیع و بُستان میزان تولیدات آبزی پروری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.    

به گفته خراسانی برگزاری کارگاه‌های آموزشی – ترویجی در جهت حفظ تولیدات آبزی پروری در مدیریت کم آبی به ویژه در این شهرستان را باتوجه به شرایط اقلیمی ضروری خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماهیان گرمابی کمبود آب شرب آبزی پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت