Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به حمایت دولت از طرح‌های اشتغال روستایی در این استان گفت: ۱۷۵ تعاونی در شهرستان سلسله فعال است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سلسله، علی جهانی ظهر امروز در مراسم احیا و بهره‌برداری طرح تعاونی پرواربندی گوساله این شهرستان اظهار داشت: شرکت تعاونی پرواربندی 100 رأسی شهرستان الشتر با هدف تولید گوشت قرمز امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  احیا و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت تعاونی پرواربندی 100 رأسی الشتر در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان که میزان یک میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و 5 میلیارد تومان سهم اعضای تعاونی جهت تولید گوشت گوساله  به بهره‌برداری رسید.

43 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستایی در استان کرمان پرداخت شدایجاد 268 هزار شغل پایدار با اجرای طرح اشتغال روستاییتسهیلات بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی به 26 هزار میلیارد ریال رسید

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: طرح تعاونی پرواربندی گوساله شهرستان الشتر با اشتغال‌زایی پنج نفر به‌مناسبت هفته کار و کارگر احیا و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به حمایت دولت از طرح‌های اشتغال روستایی در استان لرستان بیان کرد: 175 تعاونی با 2 هزار و 797 عضو و هزار و 56 فرصت شغلی در شهرستان سلسله فعال است.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال روستایی میلیارد تومان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود