Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالله وحیدی فر امام جمعه اهل سنت نیکشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: متاسفانه ۷۰ سال است که به مسلمانان فلسطین ظلم می شود و علاوه بر غربی ها بسیاری از مسلمانان هم به این مسئله بی‌توجه هستند؛ بی توجهی مسلمانان به مسئله فلسطین، بزرگ ترین ننگ برای آنهاست و از بی توجهی غربی ها مهلک تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: متاسفانه خیلی از دولت های اسلامی وابسته به دولت های غربی هستند به همین خاطر اعتقادات خود را زیر پای می گذارند.

مولوی وحیدی فر بیان داشت: به غیر از جمهوری اسلامی ایران از هیچ کجای دیگری برای دفاع از فلسطین صدایی بلند نمی شود. هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی عظیمی در سراسر ایران برای حمایت از مردم فلسطین انجام می شود.

وی اذعان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: کفار امتی واحد هستند و بر علیه شما با توجه به تمامی مشکلاتی که دارند، وحدت خودشان را حفظ می‌کنند.

مولوی وحیدی فر خاطرنشان کرد: حمایت غربی ها از اوکراین به دلیل همین نکته خداوند متعال در قرآن کریم است که کفار امتی واحد هستند.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر افزود: مسلمانان وحدت را باید از کفار یاد بگیرند که چگونه برای حمایت از اوکراین به پا خواسته اند اما مسلمانان برای دفاع از فلسطین سکوت کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلام وحدت فلسطین اسرائیل اهل سنت قدس 1401 برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین

به گزارش خبرآنلاین «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت انتظار ندارد مناقشه اوکراین در آینده نزدیک خاتمه یابد، اما اتحادیه اروپا باید به حمایت نظامی از کی‌یف ادامه دهد.

بورل در نشست ویژه «مجمع جهانی اقتصاد» در عربستان درباره همکاری‌های بین‌المللی برای توسعه جهانی گفت: «وقتی در ابتدای جنگ گفتیم از اوکراین حمایت می‌کنیم، باید تا وقتی سربازان اوکراینی مقاومت می‌کنند و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه تصمیم به پایان جنگ بگیرد، این حمایت را ادامه دهیم. اما این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد.»

به نقل از ایسنا او با بیان اینکه جنگ اوکراین دست‌کم تا انتخابات ریاست‌جمهوری امسال آمریکا در نوامبر ادامه خواهد داشت، گفت: «ما باید در این بازه به حمایت از مردم اوکراین ادامه دهیم. قرار نیست اروپایی‌ها برای دونباس کشته شوند، اما می‌توانیم کاری کنیم اوکراینی‌های بیشتری در این راه کشته نشوند.»

دونباس منطقه‌ای در شرق اوکراین است که از دو جمهوری خودخوانده «دونتسک» و «لوهانسک» تشکیل شده است. چهار منطقه «زاپوریژیا، دونتسک، لوهانسک و خرسون» که بخشی از خاک اوکراین محسوب می‌شدند، در اواخر سال ۲۰۲۲ با برگزاری همه‌پرسی توسط نیروهای روسیه، به خاک این کشور ضمیمه شدند.

بورل گفت تخمین اینکه اروپایی‌ها باید تا چه مدت و چه میزان پول به اوکراین بدهند دشوار است، اما اگر اتحادیه اروپا حمایت خود از کی‌یف را قطع کند سرنوشت جهان به‌کلی تغییر خواهد کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900959

دیگر خبرها

  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود