Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیو نیوز، منابع امدادی پاکستان امروز سه شنبه گزارش دادند که ۴ نفر از جمله ۳ شهروند چینی در انفجار خودرو در محوطه دانشگاه کراچی کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند.

انفجار مذکور در ساعت ۱:۵۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) در یک ون در نزدیکی مؤسسه کنفوسیوس - مرکز آموزش زبان چینی در دانشگاه کراچی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این انفجار، نیروهای امدادی و امنیتی به محل شتافته، منطقه را محاصره و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

منابع پلیس گفتند که بین ۷ تا ۸ نفر در ون بودند. با این حال، تعداد دقیق تلفات هنوز مشخص نشده است.

دو نفر از مجروحان «وانگ یوکینگ» تبعه چین و یک نگهبان به نام حمید شناسایی شده‌اند. در همین حال، بنا به گفته منابع یادشده، وضعیت سه نفر وخیم گزارش شده است.

در ابتدا گزارش شده بود که انفجار ناشی از یک سیلندر گاز بوده است. با این حال، پلیس بعداً اعلام کرد که این انفجار ممکن است یک حمله انتحاری باشد.

رئیس پلیس کراچی نیز در این رابطه گفت که بر اساس تحقیقات اولیه، ممکن است یک زن برقع پوش در این انفجار انتحاری دست داشته باشد.

کد خبر 5475924 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان کراچی انفجار انفجار بمب حمله انتحاری انفجار تروریستی کشته و زخمی اوکراین فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق جنگ اوکراین ایالات متحده امریکا حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین مسکو افغانستان ولودیمیر زلنسکی مسجدالاقصی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی یک جنایت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، با گذشت نزدیک به سه سال از انفجار خونین انتحاری در فرودگاه کابل هنوز جزئیات جدیدی از زوایای آن منتشر می‌شود به تازگی دو رسانه آمریکایی، یکی ادعا کرده؛ آمریکایی‌ها عامل انتحاری فرودگاه کابل را از هند به کابل آورده بودند و رسانه دیگری براساس مستندات، اعلام کرده؛ تعداد زیادی از مردم افغانستان در آن انفجار انتحاری، نه بر اثر انفجار انتحاری، بلکه با گلوله نظامیان آمریکایی کشته شده اند. آمریکایی‌ها هنوز درباره این اتهامات چیزی نگفته اند. در انفجار انتحاری و سپس تیراندازی نظامیان خارجی در فرودگاه کابل که در آخرین روز‌های خروج نظامیان اشغالگر به فرماندهی آمریکا پس از بیست سال جنگ در افغانستان روی داد، دست‌کم صد و هفتاد افغان کشته شدند...

 

اظهارات:

- شاهد عینی

دیگر خبرها

  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بازخوانی یک جنایت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت